Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka senast 2018-OCT-22 (res mellan 2018-DEC-01 och 2019-APR-11)

palmen

Moderator
Los Angeles en vecka i Plus med familjen för ~6000/pax, ingen av dem bryr sig om Eurobonus så med Avisbilen trillar nästan 60 000 poäng in på mitt konto (förutsatt att SAS hunnit implementera pooling innan mars)
Älskar SAS!!
Off Topic för denna tråd, men poängen kommer aldrig hamna på ditt konto med den nya poolingen, de kommer vara kvar på deras konton men du kan nyttja poängen.
 

Juraj

Medlem
Jag håller absolut med om detta, jag har fortfarande två resor kvar från förra kampanjen. Men det är lite roligt att jag kan omboka dessa resor nu när nya kampanjen dragit igång vilket jag inte kunde förr (jag antar att bokningsklasserna jag är tillåten att omboka till helt enkelt inte är tillgängliga när kampanjen inte är igång).

Tycker resdagarna överlappar alldeles för mycket med senaste F&F, så tveksamt imo om det är så mycket nytt som tillförs...
 

Buffy

Medlem
Hittils en resa bokad, en jobbresa till Dusseldorf varav vägen dit blev VIP plus, vägen hem fanns inget vip-pris.
Eventuellt kan det bli en privat till Paris också.
 

squeezen

Medlem
vilket piss, får detta vid bokning efter steg 3 (tillval) när jag vill komma till betalning:
Skärmavbild 2018-10-17 kl. 11.42.35.png


när jag ringer in så säger de att de inte kan boka åt mig utan man måste göra det online via länken. haha wtf?
Nån annan med samma problem?

Dessutom hade jag redan innan hällt på i ca 15 minuter för att få dem att boka 4 säten till familjen.
Och det roliga med detta är att jag dessutom måste ha min 1.5 åring i knät. De vägrade lägga in bokningen via telefon för att sätta honom i eget säte (vilket såklart jag betalar för). Det gick inte heller att köpa biljetten som om han vore 2+ och sedan ändra till rätt ålder i efterhand.

ok, jag kan ha honom i knät i 2h till Milano. jag då väljer rätt på resenärer så går det likt förbannat inte. Sånt här så störigt....

edit: efter ytterligare ett samtal så har jag rapporterat och säljaren meddelade att "det är problem just nu vid bokningar av 3 eller fler passagerare".
Haha SKIT
 
Toppen