Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka senast 2018-OCT-22 (res mellan 2018-DEC-01 och 2019-APR-11)

Tonton

Medlem
Tokyo i Plus är rätt bra pris F&F , Men om man måste boka om efter F&F perioden blir då det alltid till ordinarie plus pris ? / och hur mycket är ombokningsavgiften. Någon som vet ?.

  • 4861:-/adult
  • SAS VIP PLUS
  • 3 seats left,P, Pclass
SAS VIP PLUS
Changes: Rebooking is permitted against fee. In case of upgrading to a higher fare, the difference between the fare paid and the higher fare will be added.

Refund: Ticket is refundable against fee before departure. Domestic/international fees are refundable before departure. Ticket and domestic/international fees are non-refundable after departure.
Jag antar att det där priset är enkelresa?
 
Biljettregler för SAS VIP Plus long haul:

Fare basis:
  • AICFFWEB (billigast)
  • PICFFWEB
  • *ICFFWEB

Hur gör du för att hitta dessa fare basis codes? Jag kollar på expertflyer mellan ARN och EWR men hittar ingen av dessa fares. En följdfråga är hur jag hittar alla VIP Plus-fares mellan ARN och LHR.

Tack på förhand
 

sbbn017

Medlem
Bokade Tallinn (ARN-TLL-ARN) för 557:- och Malmö (ARN-MMX-ARN) För 896:- (Båda Go Vip)

Tallinn för att det var så jäkla billigt och att jag aldrig har varit där. Malmö för att jag ändå skulle dit och med den här kampanjen så blev det ungefär lika dyrt/billigt som att åka bil.

Noterade precis att biljettpriset på Tallinnresan var 12:- (!) 545:- skatter och avgifter:Do_O
 
Last edited:

Senator

Moderator
4x BGO-ARN-BGO i Plus till föräldrarna, en i nov, sen jan, feb, och mar
Jag hoppas sambon bokade tjejligan till Krakow för ofattbara 869kr T/R per person i mars-19. Hon skulle göra det i alla fall.
 

DanielKif

Medlem
a60f35c03e50fb0823708fbbb90e8e56.jpg


Billigt!
 

Thornado

Medlem
Nu får vi se vilka panikbokningar det blir som vanligt sista timmen för att sen fundera under morgondagen om man ska boka av dem eller inte...
Lite knepigare än vanligt är det ju dock då man med nya poängintjäningen inte med gott samvete kan boka Go längre (på longhaul) utan måste boka Plus. Samtidigt så gör det även att det är större anledning än förr att boka något nu då man inte kan tänka att det säkert kommer motsvarande priser på någon Now or Never eller liknande framöver....
 
Toppen