Senaste nytt

SAS Friends & Family | Boka 24 april - 1 maj 2017

Thornado

Medlem
Jag fick också mailet, och länken är inte så personlig...

FlySAS - V.I.P. booking

SAS skrev:
Hi Thornado,

We’re offering great deals in SAS Go and SAS Plus that you can pass on to your family and friends. The offer includes selected destinations between Scandinavia and the US and Asia as well as within Europe. It’s a great chance to enjoy cities like Hong Kong, Miami, London, Copenhagen and Los Angeles for a lot less. Just book by 1 May.

Travel period within Europe is from 22 May to 16 December 2017
Travel period between Scandinavia and the US and Hong Kong is from 29 August 2017 to 15 March 2018
Travel period between Scandinavia and China and Japan is from 2 October 2017 to 15 March 2018

The offer is valid on SAS-operated flights and you can combine SAS Go and SAS Plus fares. With a SAS Plus ticket, you’ll enjoy access to Fast Track and our lounges at the airport before departure and you can check in an extra bag.

To pass on this offer, just email your family and friends the link and campaign code below:
Book Friends & Family tickets here
Campaign code: gotogate

Your friends and family members may travel without you as a travel companion. The number of discounted tickets on each flight is limited and tickets can only be booked using the link in this email.


Best wishes from SAS
WE ARE TRAVELERS

Dock intressant att de har valt att även bjuda in Diamonds till detta den här gången, det har aldrig hänt tidigare.
 
Dock intressant att de har valt att även bjuda in Diamonds till detta den här gången, det har aldrig hänt tidigare.[/QUOTE]

Minst en av gångerna jhar jag fått inbjudan men inte senast. Är Diamond.

Har precis fått denna inbjudan.
 
Har något upptäckt någon skillnad med den nya länken (som kräver lösenord)? De sökningar jag har gjort hittills har alla gett samma pris och tillgänglighet som den lösenordslösa länken gav mig under helgen. Den nya länken verkar lite bökigare också eftersom jag inte konsekvent kan få fram månadskalendern.
 
Toppen