Senaste nytt

SAS Friends & Family 2017 förhoppningar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Funcadelic

Medlem
Jag börjar också bli lite otålig... Är det någon insatt som vet om F&F kommer dyka upp som vanligt nu under våren eller om SAS skrotat/gjort om konceptet?
Det är det väl ingen annan än ansvariga på SAS som vet. Däremot kan man spekulera i att det skulle ha varit en någon gång efter årsskiftet men då var siten väldigt instabil. Nu har de sin stora kampanj med 1 000 000 biljetter, och då kör de ju inte F&F parallellt. Kanske kör de något innan sommaren (önsketänkande!).
 

palmen

Moderator
Någon som vet om det är någon ny friends and family kampanj på gång?
De som har information om sådant har med största sannolikhet tystnadsplikt så det lär inte läcka ut här.
Jag skulle dock inte bli förvånad om det kommer någon form av "större" rea innan augusti är slut. Flertalet bolag brukar ju köra lite reor efter semesterarna
 

Nikje

Medlem
Jag skulle dock inte bli förvånad om det kommer någon form av "större" rea innan augusti är slut. Flertalet bolag brukar ju köra lite reor efter semesterarna

Gissar att det blir "En miljon billiga resor" måndag den 7:e eller 14:e.. Inte riktigt lika bra som F&F men alltid något.:)
 

palmen

Moderator
Gissar att det blir "En miljon billiga resor" måndag den 7:e eller 14:e.. Inte riktigt lika bra som F&F men alltid något.:)
Är nog inte helt omöjligt att vi får se "en miljon billiga resor" i augusti. Länge sedan det var riktigt bra rabatter på longhaul och de borde vilja sälja lite för höst/vinter snart hoppas jag.
 

palmen

Moderator
Behöver åka till usa runt 19 augusti, frågan är om det är kört med så kortsiktig rea.
Det lär inte hända att det kommer en Friends and Family där 19 augusti är ett möjligt resdatum. Om du ska hitta något då är det nog maximal flyt med en now or never på torsdag som gäller men det är fortfarande "lov" för många barn och semester så det är rätt uppbokat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen