Senaste nytt

SAS Friends & Family 14-23/3-2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

Funcadelic

Medlem
Participation is voluntary and this offer is private. You may share the offer with your friends and family, but not via public channels. For example, sharing the offer with your friends and family via Facebook or Instagram is allowed, but not by using a public Facebook or Instagram site or other open forums. Furthermore, you may not use this offer to profit personally in any way.

Har detta stått även tidigare, och är det något som rimligen kan kollas upp eller är det i avskräckande syfte? Bokade flera resor genom detta förra året, mycket uppskattat att BC-familjen delar med sig! :)
 

Palazzi

Medlem
Och jag som skulle boka resa, med annat bolag, nu i helgen. Nu vågar jag ju inte.....
Slutar säkert med att det inte blir någon bra rabatt hos SAS
 

crown

Medlem
Samma här, skulle boka med annat bolag för en kommande resa men blir väl att avvakta lite och se då innan man bokar =)
 

NiNE

Medlem
Jag får en 404 not found på den länken. Om jag däremot går till vip.flysas.net så kommer jag till en sida där jag ska fylla i mitt lösenord, men något sådant har jag inte...
 

M@GNÜS

Medlem
Jag får en 404 not found på den länken. Om jag däremot går till vip.flysas.net så kommer jag till en sida där jag ska fylla i mitt lösenord, men något sådant har jag inte...

Som tidigare nämnt så var ju den sidan för anställda att anmäla "friends & family" till kampanjen.
Själva kampanjen startar ju inte förrän den 14/3 så är säkerligen svårt att få något lösenord innan dess...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen