Senaste nytt

SAS flighter på en månad

Det blev 6 segment i oktober. High score för mig när det gäller SAS är 11 på en månad. Just nu är det mycket lugnt, flög senast för två veckor sedan och nästa resa blir om en månad.
 

sembl

Medlem
Februari blev årets rekordmånad för mig med 26 legs ute i europa. Inga av dem inom norden. Kommer inte att göra om det! No Life dot com
 
Torbjörn: Och min fru klagar på att jag reser mycket - Men jag håller med dig - huvva..vilket liv

hahaha du anar inte hur det låter hemma ibland.

men jag sover till 99% alltid hemma och bor gör jag 5 min från arlanda, hellre detta än 170 övernattningar/år som jag hade på gamla jobbet.

Nu kan det bli CPH-HEL-ARN-OSL- osv över en dag..sen hemma lagom till grabben ska ha välllingen :)
 
Blir inte mer än 4-5 SAS per månad vilket ger ca 30 SAS per år o 50-60 med andra bolag...... då det mesta är intercont till Asien o flygningar runt i Asien.
 

VonMögen

Medlem
Mellan 10-15 SAS flighter per månad. Brukar varken vara mer eller mindre. Topp är 28 på en månad. Främst inrikes/norden. Ca 4 intercont per år utöver USDM/EB/andra semesterawardflygningar runt världen...
 

Llehs

Medlem
82 flighter sedan 1 augusti.
Använder inget uppföljningssystem förutom SAS mina sidor.
Och jag är långt ifrån ensam på mina flighter.
Man börjar känna igen kärnan med dagpendlare på morgonflighterna
 
Toppen