Senaste nytt

SAS flighter på en månad

jannewa

Medlem
Rest en gång med SAS i hela mitt liv, och då för att det var codeshare med LH.
Så jag är väl rätt ovanlig här...:)
 

TheEagle

Medlem
Till och från reser jag mycket, både privat och i jobbet. Både med SAS och andra bolag samt även bil. Men ändå undrar man ju lite vad ni som flyger 15-20+ legs i månaden med SAS sysslar med om ni inte har sjukt många byten på varje resa iofs.
 

NotRyan

Medlem
Till och från reser jag mycket, både privat och i jobbet. Både med SAS och andra bolag samt även bil. Men ändå undrar man ju lite vad ni som flyger 15-20+ legs i månaden med SAS sysslar med om ni inte har sjukt många byten på varje resa iofs.

Tja, bor man i Luleå så kan man ju få ihop åtta segment på en t.o.r till Dublin... :)

Mvh
/NotRyan
 

ante_77

Medlem
Veckopendlar UME-SVG.
Jag skulle kunna få 6 flyg per vecka, men jag tar SVG-ARN med direktflyg så det blir bara 5 flyg.
Jag sparar några timmar på det, vilket resulterar i att jag kan jobba längre och få mer tid hemma istället för att försöka jaga poäng som jag får tillräckligt av (kan man det?)
 

Patrick

Medlem
Haha, såna här trådar är helt sjuka. Alltså ni flyger ju absurt mycket. :D

Eller så mellanlandar ni mest hela tiden. ;)

Jag flyger max 10 legs (snittet över ett år är kanske 6) per månad med alla bolag och får ändå ofta höra från kollegor och vänner att jag är ute och reser mycket.
 

ante_77

Medlem
Vissa veckopendlar med bil, buss eller annat transportmedel. Men när jobben är så långt borta så har man inget val, och tur är väl det ;)

Men du har rätt, många mellanlandningar blir det.
För min del kan dt faktiskt vara lite tight mellan flygen. Och flygplansmackorna är väl lite sisådär att tugga i sig.

Förslag till SAS skulle vara att man kunde beställa t.ex en hamburgare från Max som väntade på en när man landar på ARN eller att man kan plocka upp den i loungen.
Att stå i kö med så lite tid mellan bytena är ingen höjdare.
 
Toppen