Senaste nytt

SAS familjekonto

EBGGOT

Medlem
10.000 poäng för inrikes resa alternativt bo en natt på Rica Hotels eller Scandic Hotels.

Att använda poäng på Spitsbergen Hotel (Rica Hotels) kan vara ett bra värde. Hotellet brukar att kosta ca 1.700 NOK per natt.
För er som bor i västra Sverige kan ni åka till Oslo först sedan åka norsk inrikes (inkl. Wideroe) för 10.000 poäng per vuxen.

Ok, jämna av till 10.000 tal innan jag sätter in andra konton att börja "giva" till mitt huvudkonto...

Nu vill jag inte på något sätt föregå doktorns ordination, men 150.000 poäng räcker till en t.o.r i F till USA inklusive First Class Terminal upplevelse i Frankfurt....

Mvh
/NotRyan

Jojo, men nu talar vi inte om vad jag skall göra för mina poäng utan det skvättar mina "givare" har idag... Allt mellan 3.000- 27.000p...
 

Bryant

Medlem
Är jag den enda som inte kommer att skaffa SAS familjekonto? ;) Jag har inte riktigt sett fördelen med det än.
 

hallgren

Medlem
Det finns väl uppenbara fördelar att samla poäng för hela familjen på ett konto, speciellt för oss som inte reser jättemycket.
Som exempel ska jag, min fru och två barn flyga ARN-SFO om ett par veckor. Med individuella konton betyder det 11000 (eller nåt sånt) poäng in på varje konto, vilket inte gör så mycket nytta på barnens konton eftersom de inte tjänar särskilt mycket andra poäng (och vi flyger aldrig inrikes). 44000 poäng på ett konto däremot gör ju skillnad, och tillsammans med övriga poäng blir det användbart på ett helt annat sätt.
 

Joakim

Medlem
Lite förvånande fördes sign up poängen (4*500) över från 4 nystartade konton.
Detta betyder ju att dom som inte har "familj" kan starta 7 nya Kalle Anka konton och inkassera 3500 poäng.
Undrar vad som händer om man därefter avregistrerar dessa konton och registrerar 7 nya Musse Pigg konton.
Detta skulle ju kunna ge (12*3500) 42000 poäng per år……..
 
D

Deleted member 4971

Guest
Lite förvånande fördes sign up poängen (4*500) över från 4 nystartade konton.
Detta betyder ju att dom som inte har "familj" kan starta 7 nya Kalle Anka konton och inkassera 3500 poäng.
Undrar vad som händer om man därefter avregistrerar dessa konton och registrerar 7 nya Musse Pigg konton.
Detta skulle ju kunna ge (12*3500) 42000 poäng per år……..

Bara för att man kan göra något betyder det inte att man ska/bör göra det ;)
 
Toppen