Senaste nytt

SAS familjekonto

ChabbeT

Medlem
You can only participate in one family account at a time and only as a recipient or a giver, not both.
All family account members must provide information about their relationship with the receiver, i.e. parent, spouse, partner or child.

Det går inte att leva dubbelliv i Skandinavien. Hehe
 

DrKlas

Medlem
Jaha, ska jag som barnfri ensamstående känna mig kränkt över att den här förmånen inte passar mig eller ska jag glädjas åt andras lycka?

Jag kan "adoptera" dig så att du kan glädja dig med att titta på hur mitt familjekonto växer :)

Nästa gång det blir trippelpoäng till Spanien eller Grekland kommer det bli lockande att ta med barnen på en MR. 97500 poäng/resa med två barn blir ganska bra.
 

ChabbeT

Medlem
Så ordnat för mig o frugan hoppas få in lite sköna poäng på våra gemensamma resor i sommar
 

drW

Medlem
Mycket trevligt och efterlängtat! Men varför tillåter de inte en riktig sammanslagning av konton eller en gratis engångsöverföring av alla poäng? Nu kommer det bara att ligga en hög poäng och skräpa.
 

Friskytten

Medlem
Bra att det finns nu, tyvärr att det går inte att mergea existerande poäng utan att betala massa SEK...
Det kan det nog vara värt i vissa lägen. Man kan "rädda" poäng som ligger och skräpar och som annars skulle tyna bort...

Exempelvis 10000 poäng för 450kr. Hmm, man kanske ska ta och länsa barnens konton... :cool:

Du som överför poäng
  • Du kan föra över mellan 1000 - 50 000 Extrapoäng
  • Ingen begränsning av antalet transaktioner - dock max 100 000 Extrapoäng per år
Mottagare av poäng
  • Högsta antal poäng du kan ta emot är 200 000 Extrapoäng per år
  • Ingen begränsning av antalet transaktioner
Viktigt! För att kunna föra över poäng så måste du ha varit medlem i EuroBonus i ett (1) år.


Villkor - Transfer of points between accounts

Donor of points
  • point transfers cost € 5 per 1000 Extra points
  • minimum transaction is 1000 Extra points
  • maximum transaction is up to 50 000 Extra points
  • maximum amount transferred out per year 100 000 Extra points
  • no limit of number of transfer transactions allowed per year
  • to be able to transfer points, you must have been a member one (1) year
  • points are transfered instantly
Recipient of points
  • will be added instantly on your account
  • maximum point’s amount received by recipient per year 200 000 Extra points
  • no limit of number of transfer transactions allowed per year
 
Toppen