Senaste nytt

SAS första A340 som får nya kabinen

Enligt seat map är den 16/11 fortfarande ny kabin men sen hittar jag inget mer mellan förrän den 30/11 på CPH-NRT
Om den följer omloppsplanen så ska den flyga PVG-CPH den 30/11 och sedan stå över natten i CPH. Vi får väl se hur det blir.
För det är väl inte rimligt att tro att LN-RKF har hunnit bli färdig till dess så att de har två nyrenoverade A340?
 

Axelzon

Medlem
Ursäkta, ska avgångsdatumen av Köpenhamn-San Francisco och San Francisco-Köpenhamn inte vara samma dag?

Ursäkta, ska avgångsdatumen av Köpenhamn-San Francisco och San Francisco-Köpenhamn inte vara samma dag?
Doctorn har rätt :cool:

Då ska den stå över natten i CPH efter att ha flygt hem från PVG den 15/11.
Hur blir det nu då (gissningar):
13/11 CPH-PVG
14/11 PVG-CPH (overnight i CPH)
15/11 CPH-SFO
15/11 SFO-CPH
16/11 CPH-NRT
17/11 NRT-CPH
17/11 CPH-PVG
18/11 PVG-CPH (overnight i CPH)
19/11 CPH-SFO
 

Axelzon

Medlem
Lite skumt, jag fick just uppdaterad seating på SK997 ikväll CPH - PVG, från 16F till 22D... Men det är bara fyra rader EP på denna flight.. Skumt ?!?!?
Flighten är dessutom försenad till 20.30 (2 H delay)
 
A

Aurora

Guest
Lite skumt, jag fick just uppdaterad seating på SK997 ikväll CPH - PVG, från 16F till 22D... Men det är bara fyra rader EP på denna flight.. Skumt ?!?!?
Flighten är dessutom försenad till 20.30 (2 H delay)

Det er 4 rader PLUS på de oppdaterte A340z
 
@Axelzon
Nyrenoverade OY-KBA är på väg hem till CPH från PVG. Den skulle stått över natten i CPH men av någon anledning så kommer den att gå tillbaka till PVG ikväll. Eftersom den anländer ungefär samtidigt som SK997 ska avgå så blir det en viss försening eftersom kabinen måste städas och fixas. Men du får åka i en nyrenoverad kärra. Grattis!
För egen del hoppas jag att den stoppas in i rätt omlopp igen så att jag får åka med den till PVG den 21/11.
 
OY-KBI som egentligen skulle flyga till PVG ikväll verkar ha haft problem med att hålla tiderna de senaste dagarna så jag tror att den kommer att komma hem alldeles för sent från NRT idag för att kunna vända på rimlig tid.
 
Toppen