SAS första A340 som får nya kabinen

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Cristoffer Cedergren, 28 September 2015.

1. OY-KBA beger sig till Zürich i detta nu

2. Nån som har koll på hur lång tid den ska vara på renovering? Börja spekulera tack :D

3. Andreas Palmgren

Andreas Palmgren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Läst någonstans att dem arbetar i 3 pass (dygnet runt) och tar ca 2 veckor.

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  4. olo

olo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har sökt men inte hittat svaret, även om jag har för mig att jag har läst något om det...

Kommer A340 att få samma konfigurering som A330, eller det någon skillnad, som en extra rad, annan fördelning mellan kabinerna eller så?

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    A340 kommer ha 40 stolar i Business och 35 (eller 28) stolar i PLUS.

6. Anfield

Anfield Medlem

Ska flyga till Shanghai med a340-300 i mars 2016 finns det någon chans till nya kabinen då ?

7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Absolut finns det en chans, hur stor den är blir dock väldigt svårt att svara på.
    Förhoppningsvis är åtminstone hälften av alla A340 uppdaterade då så en gissning kan vara 50% chans om allt går enligt plan. Hur SAS väljer att sätta in dessa A340 med ny kabin och på vilka rutter har jag dock ingen aning om. De kanske inte kommer använda dessa på slingan till Shanghai.

Anfield gillar detta.
  8. jlo

jlo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  9. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
  10. Aurora

Aurora Medlem

Med mindre man flyr C-class... Ja, stolene er noe eldre; men har fully flat, stor skjerm og samme servering.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!