Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

flonken

Medlem
Jag var inne på plusdeal.se-chatten igår och sa att jag saknade poäng från flera köp.
Fick ange mitt EB# och har idag fått flera mail och diverse poängutbetalningar. Vet inte vilka köp det kommer ifrån dock.
Jag tror att jag saknar ca 5000 poäng från City Gross bland annat, men känner mig ändå nöjd med de poäng jag får känner jag. Orkar inte tjaffsa mera med dom.
 

varva77

Medlem
Inte ett smack... men verkar ju som om de börjar beta av högen, avvaktar någon vecka till. Vore ju bra om de skickade ut info eller skrev något på hemsidan om det är så att de jobbar med saken.
 

Canadien

Medlem
...ytterligare 1847 + 259 poäng dök upp nu.
Skönt att det kanske ordnar sig ändå det här.

Hur går det för er andra?
Inge vidare. Ca 3000p som tidigare varit "på väg" har försvunnit från portalen, och finns heller inte på mitt EB-konto. Jag har dock inte varit i kontakt med dem utöver efterregistreringar online.
 

magost

Medlem
Har inte fått ett enda poång senaste halvåret.
Datumen står i listan, men thats it.
Har gjort 5-6 efterregistreringar helt utan reaktion på något sätt :(
 

Mr.C

Medlem
Jag skrev ett mail till adressen som hänvisades till här ovan, fick ett svar om att det vidarebefodras till .DK och bara minuter efter det så kom det lite mail om poäng, detta var förra veckan. Men vet ju inte alls från vilka köp. Så nu vet jag inte vilka jag har fått för, men några har ramlat in iaf.
Jag får nog skicka ett mail och fråga vilka köp som nu genererat i poäng och vad som inte har "godkänts". Så man kan stämma av med köpen...
 

aldrighemma

Medlem
Jag fick mina sista saknade poäng idag också. Det jag märkt är att dom poäng jag fått den senaste månaden inte finns med i listan "Transferred points" i portalen som dom gjort tidgare, så de verkar ha någon form av manuell hantering för att hinna ikapp.
 

flonken

Medlem
Jag var inne på plusdeal.se-chatten igår och sa att jag saknade poäng från flera köp.
Fick ange mitt EB# och har idag fått flera mail och diverse poängutbetalningar. Vet inte vilka köp det kommer ifrån dock.
Jag tror att jag saknar ca 5000 poäng från City Gross bland annat, men känner mig ändå nöjd med de poäng jag får känner jag. Orkar inte tjaffsa mera med dom.


Idag ser jag dessa överföringar, så det var ju värt att ligga på via chatten för min del.
Kod:
Mars 14, 2017 EuroBonus - Online ShoppingExtra Points 1 360 poäng
Mars 14, 2017 EuroBonus - Online ShoppingExtra Points 305 poäng
Mars 14, 2017 EuroBonus - Online ShoppingExtra Points 832 poäng
Mars 14, 2017 EuroBonus - Online ShoppingExtra Points 832 poäng
Mars 14, 2017 EuroBonus - Online ShoppingExtra Points 832 poäng
 

varva77

Medlem
Fick mail att hela 36 poäng skulle komma in senare under dagen vilket det också gjorde... inte en blekaste vad de härrör ifrån eftersom det som bekant varit en enda röra senaste halvåret.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen