Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Nahoj

Medlem
gneken, jag önskar att jag kunde ge ett säkert svar på din fråga. Hur som helst, borde det vara möjligt att registrera köpen i efterhand, när väl den funktionen fungerar igen. Som EUflyer skrev, fick även jag uppfattningen av deras kundtjänst att de först kan ge mer svar angående köp när sidan uppdaterats.

Har någon mer möjlighet att ringa EuroBonus Plusdeal?
 

kajjan85

Medlem
Om de inte kunde se några klick. Innebär det att man inte får några poäng eller kommer de göra undantag?

Jag kommer skicka in skärmdumpar på mina orderbekräftelser om köpen inte registrerats. Jag kommer inte acceptera att jag går miste om poäng pga deras tekniska strul.
 

EUflyer

Medlem
Jag har försökt ringa dom. Personen i fråga kunde inte svara på det utan skickade vidare mig till kundservice som hänvisade till nätet. Skipat mail på nytt, men senaste svaret var; "att vi uppdaterar sidan i skrivande stund". Har inte fått svar om de visste hur lång tid det skulle ta. Ett stort skämt! Rejält knäpp att jag fortsätter handla via dom egentligen. Någon som fått något annat svar?
 

Timmy

Medlem
Ser också att man får börja lägga in köp på nytt... tom gymgrossisten har klagat med den nya hemsidan.

EDIT:Dock är gymgrossistens chatt extremt snabba på att skicka en fakturakopia för att man ska kunna få sina poäng.
 

Thornado

Medlem
Nu går det att registrera saknade poäng!
Edit: Ser nu att många av mina köp knappt finns med att välja!!.......

Samma här. Beställde från lamp24.se och de finns inte med i listan över företag när man ska retro-regga. Dessutom så lär jag få ytterligare trubbel där då de hade en kampanj fram till sista november där man fick en högre summa poäng per krona (vilket var enda anledningen till att jag drog iväg en beställning 30 nov), men dumt nog tog jag ingen screenshot och kommer inte ihåg exakt hur många poäng man skulle få per 100 SEK.
 
Gjorde 7 olika beställningar nu vid "Black Friday", inga poäng för nån hittils trotts att alla är olika butiker.

Måste man efterregistrera alla köp som gjorts nu under tiden som "missing points" har legat nere? Eller?
 

EUflyer

Medlem
Samma här. Beställde från lamp24.se och de finns inte med i listan över företag när man ska retro-regga. Dessutom så lär jag få ytterligare trubbel där då de hade en kampanj fram till sista november där man fick en högre summa poäng per krona (vilket var enda anledningen till att jag drog iväg en beställning 30 nov), men dumt nog tog jag ingen screenshot och kommer inte ihåg exakt hur många poäng man skulle få per 100 SEK.

Samma för mig. Gjorde ett par inköp under black friday helgen med extra poäng, men såklart går det inte att efterregistrera poängen för mig heller! Så jäkla trött på deras sida!
 

Capa

Medlem
Är det värt att handla några julklappar via EB-shoppen i år? Är det i så fall spara skärmdumpar på varje köp och manuell reclaim som gäller? Har det fungerat som det ska för någon i det sista?
 
Toppen