Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Nahoj

Medlem
EUflyer,

Jag har också skrivit till dem. Lovar att skriva här så fort jag fått svar. Ska även ringa till dem imorgon igen.



gneken,

Förstår din känsla. Hur som helst, borde det så småningom på något vis gå att efterregistrera poängen i efterhand (det antyds det åtminstone, men om och när återstår att se).
 
Jag har gått över till Refunder sedan Eurobonusportalen började strula. I princip samma butiker och oftast är kickbacken bättre om man värderar 1 eurobonuspoäng till 10 öre.
 
Jag har gått över till Refunder sedan Eurobonusportalen började strula. I princip samma butiker och oftast är kickbacken bättre om man värderar 1 eurobonuspoäng till 10 öre.

Började strula?
Har det någonsin fungerat smärtfritt? Dvs att av 10 köp i rad registreras samtliga. Eller åtminstone 5 av 10?
Men nä, jag är inte bitter...
 
Den har fungerat ok för mig genom åren, säg att 9 av 10 registrerats som det ska. Jag har kört utan adblocker och oftast kommit ihåg att rensa cachar innan jag handlat för att ge portalens uppenbart svaga kodning optimala förutsättningar...
 

EUflyer

Medlem
Har fått svar från SAS. De skriver att hemsidan uppdateras just nu och att de inte kan se gjorde köp. Först när de är gjort kan de se det. Egentligen ingen mer info än de som står på deras hemsida m .a.o :/
 

Nahoj

Medlem
Jag pratade med SAS EuroBonus plusdeal via telefon. Ringde inte det vanliga numret till EuroBonus, utan ett helt annat. Länk till kontaktuppgifter följer: SAS EuroBonus +Deal

De sade att de, som bekant, uppdaterar sidan. De kunde inte se några registrerade "klick" från mina tre senaste köp, som gjordes efter att uppdateringen av sidan startats. Fick också som svar att de först kan kika på det när sidan är helt uppdaterad. Frågade en följdfråga om när den nya sidan ska vara i bruk, och fick då som svar att sidan förhoppningsvis ska funka helt igen nästa vecka.

Detta är minsann en följetong...
 

gneken

Medlem
Jag pratade med SAS EuroBonus plusdeal via telefon. Ringde inte det vanliga numret till EuroBonus, utan ett helt annat. Länk till kontaktuppgifter följer: SAS EuroBonus +Deal

De sade att de, som bekant, uppdaterar sidan. De kunde inte se några registrerade "klick" från mina tre senaste köp, som gjordes efter att uppdateringen av sidan startats. Fick också som svar att de först kan kika på det när sidan är helt uppdaterad. Frågade en följdfråga om när den nya sidan ska vara i bruk, och fick då som svar att sidan förhoppningsvis ska funka helt igen nästa vecka.

Detta är minsann en följetong...
Om de inte kunde se några klick. Innebär det att man inte får några poäng eller kommer de göra undantag?
 
Toppen