Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

crown

Medlem
Även jag genomförde köp igår utan någon som helst respons. På den gamla sajten fick man ju mejl att köpet reggats samt ett till när poängen kom. Är detta borttaget på den nya?
 

gneken

Medlem
Tror vi alla får klaga tillsammans om Inga poäng registreras. Vill ju liksom åtminstone se om sidan registrerat att jag gått via eurobonus portalen..
 

Nahoj

Medlem
Har någon varit i kontakt med Eurobonus angående problemen att få köp registrerade?

Tyvärr har jag själv inte fått kännedom om någon lösning, ej heller om när shopping-sidan kommer att fungera smort igen. Till min förvåning, hade inte Eurobonus kundtjänst någon kännedom alls om strulet, och faktum är att det verkade som att personen, som jag pratade med, ens hade hört talat om att man kan tjäna Eurobonus-poäng via shopping.
 

gneken

Medlem
Har någon varit i kontakt med Eurobonus angående problemen att få köp registrerade?

Tyvärr har jag själv inte fått kännedom om någon lösning, ej heller om när shopping-sidan kommer att fungera smort igen. Till min förvåning, hade inte Eurobonus kundtjänst någon kännedom alls om strulet, och faktum är att det verkade som att personen, som jag pratade med, ens hade hört talat om att man kan tjäna Eurobonus-poäng via shopping.
Har mailat dem. Återkommer om jag får svar.
 

EUflyer

Medlem
Nahoj,
Har samma problem. Har försökt kontakta SAS utan svar per mail. Provade även ringa till dom men de hänvisade till mailen.

Gjort ett par köp - varav ett större inköp, men känns riktigt dåligt, då jag ofta haft problem med att få köpen inrapporterade direkt.

Någon som fått några poäng genom deras nya hemsida ?
 

gneken

Medlem
Undrar om man ens kan få de poängen som man gått miste om i och med den nya shoppen... Har en känsla att de knappt är registrerade i portalen.
 
Toppen