Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

pswe

Medlem
Jag har i stort sett aldrig haft problem med att få poäng men nu krånglar det varenda gång. Lyko som alltid brukar vara snabba där har jag inte fått ett mail på 3 veckor samt Dustin samma sak. Flera som tyckt det blivit sämre den senaste tiden?
+1
Har en teori om att det strular när jag beställer från datorn på jobbet, men att det fungerar hemifrån. Är för kass på IT för att kunna se om förklaringen är rimlig.
 

Hachans

Medlem
För mig dröjde ett stort köp på Dustin omfattande några tusen poäng väldigt länge, och några påminnelser, men det kom till slut.

Värt att notera för er som sitter med Adblock och kanske någon Do not track inställning är att den tjänst som SAS använder sig av för att spåra inköpen, blockeras av Adblock och respekterar Do Not Track-inställningarna i browsern. Därför brukar jag alltid ta fram ett inkognitofönster utan några tillägg aktiverade, alternativ Edge som jag aldrig använder annars för att göra mina inköp. Då funkar det drägligt.
 
Jag såg nu att det finns en knapp för "Har dina poäng inte registrerats?" Där kommer det upp gamla köp där jag manuellt kan skicka in kvitto etc. Skall testa om de funkar.
 

Timmy

Medlem
Måste nog köpa en ny bärbar dator inom den närmsta framtiden, vilken butik har ni haft minst problem med att få eurobonuspoäng från? (dustin home, webbhallen,cdon etc..
 

RasmusN

Medlem
Bråkat i över 7 månader för runt 7000 EB-Poäng. Mailat sas 5 ggr och skickat in registreringar för färde gången nu. Har haft samma problem med citygross. Deras kundtjänst har sagt olika saker varje gång. Vissa säger att man inte kan få något annat kvitto. andra säger att det räcket med en print screen på ordern på "min sida". TIll slut efter 6 månader fick jag också ett ihopsnickrat kvitto från citygross. Men nu säger de att eftersom det gått 6 månader så kan jag inte få mina poäng..... Även att jag varit i kontakt med dem där de sagt att jag inte skall oroa mig att poängen brinner inne då jag sagt att jag väntar på svar från citygross.


Orkar snart inte mer. Jag har lagt ett par timmar på detta nu... Att JAG som kund skall behöva stå för allt detta tycker jag är så förbannat irriterande!!
 

Impendill

Medlem
Bråkat i över 7 månader för runt 7000 EB-Poäng. Mailat sas 5 ggr och skickat in registreringar för färde gången nu. Har haft samma problem med citygross. Deras kundtjänst har sagt olika saker varje gång. Vissa säger att man inte kan få något annat kvitto. andra säger att det räcket med en print screen på ordern på "min sida". TIll slut efter 6 månader fick jag också ett ihopsnickrat kvitto från citygross. Men nu säger de att eftersom det gått 6 månader så kan jag inte få mina poäng..... Även att jag varit i kontakt med dem där de sagt att jag inte skall oroa mig att poängen brinner inne då jag sagt att jag väntar på svar från citygross.


Orkar snart inte mer. Jag har lagt ett par timmar på detta nu... Att JAG som kund skall behöva stå för allt detta tycker jag är så förbannat irriterande!!

Borde man inte kunna ta detta via ARN?
 
Toppen