Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

gjohansson

Medlem
Beställde från rum21 nu på kvällen, poängen på kontot nu 2 timmar senare.
Tre beställningar från Dustin, äldsta 1 månad och fortsatt inga poäng.
Märkligt att det är sån skillnad.
 

Mr.C

Medlem
Handlade genom portalen lite julklappar 13 december 2015. Efter mail, mail och mail kom idag poängen. 223 poäng. Köp gjort på Nicebeauty.com. Men som alltid. Poäng man får kämpa för är sköna poäng.

Har ett par till köp till från i våras som inte dykt upp. Blir mailen för dom...
 

Brandten

Medlem
Stör mig på översikten över besökta butiker (som just nu är 78 för min del).
Två köp har registrerats automatiskt sedan 1/5-2016. Resten sitter jag nu och letar kvitton på för efterregistrering.

Jobbigt..... men värt det. Precis som med Coop en gång i tiden.
 

Napapijri

Medlem
Jag har inte fått poäng för matkassen, SAS vill ha kvitto, men det automatiskt kvittot från mailet räcker tydligen inte. Efter mail med CityGross får jag ett ihopsnickrat kvitto i Word och texten "Eftersom du har en felaktigt använd rabattkod i detta köp så stämmer inte momsen och kan ej skrivas ut.".

Någon som har stött på samma problematik? :)
 

Timmy

Medlem
Har beställt några saker och dessa har inte dykt upp som kommande poäng bl.a. från Lyko där jag läser att andra har haft problem. Ska jag efterregistrera eller vänta två månader? när jag köpt från asos,myprotein och adlibris har det fungerat bra men just med lyko verkar det tjorva.
 

Mediana

Medlem
Hej, finns det något sätt att se vilka poäng man fått från vilken butik? Det står ju bara Onlineshopping. Jag har förmodligen missat en massa, för när de väl dimper ner så har det ju gått fasligt lång tid och jag minns inte alls vad jag köpte och när. Hur håller ni koll på det hela?
 
Jag har i stort sett aldrig haft problem med att få poäng men nu krånglar det varenda gång. Lyko som alltid brukar vara snabba där har jag inte fått ett mail på 3 veckor samt Dustin samma sak. Flera som tyckt det blivit sämre den senaste tiden?
 
Hej, finns det något sätt att se vilka poäng man fått från vilken butik? Det står ju bara Onlineshopping. Jag har förmodligen missat en massa, för när de väl dimper ner så har det ju gått fasligt lång tid och jag minns inte alls vad jag köpte och när. Hur håller ni koll på det hela?
Logga in på onlineshopping.flysas.com och kolla
 
Toppen