Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

hagmar

Medlem
Ett 20-tal köp är registrerade som "kommande överföringar" men ingenting har överförts till mitt konto efter den 27/3, detta gäller även företag som jag aldrig tidigare haft problem att få poäng från.

Från och med detta datum har inte jag heller fått poäng.
Något måste ha hänt!
 

iRobert

Medlem
Mitt stora problem har alltid varit att få köpen reggade efter att ha följt länken. Har efter idogt mailande med supporten och egna tester kommit fram till att jag måste köra IE på lägsta säkerhet och acceptera alla cookies.. Först då funkar det. Har inte haft några problem med att få poängen efter att köpen hamnat under Kommande överföringar, men tycker det är patetiskt jäkla dåligt att det skall behöva ta, vad är det, 10 veckor?! Tanka på Preem så har du ju poängen dagen därpå..

Tycker definitivt de kan förbättra den tekniska lösningen så att man kan använda sin standardbrowser oavsett läge (ok, Privacy mode kanske är att ta i.)
 

Impendill

Medlem
Mina senaste kö har aldrig registrerats ens som kommande. Har gjort alla köp från samma dator med safari som webbläsare vilket har fungerat innan.

En märklig sak värt att understryka är att de företag jag haft problem med poäng/köp från fanns dagarna efter mitt "klagomål" inte längre med som partner till Sas. Det är webhallen, vista print och photobox.

Samarbetet är avslutat enligt sas.

PM:a mig gärna med era namn och mailadresser så ska jag sammanställa ett brev som jag publicerar här innan jag sänder iväg det. OBS!! Inga namn eller emailadresser kommer att publiceras här på forumet eller på andra offentliga medier.
 

pwah

Medlem
Hej!

Jag har 7 väntande transaktioner, de äldsta från i början av mars. Drygt 20 veckors väntetid! Mailat SAS utan svar.
 

dino_81

Medlem
Jag har handlat i den där butiken flera gånger. Trots att jag skickat in kvitton o bekräftelse på köpet via mail får jag inga poäng. Detta för att det inte registrerats eller att se beror på tekniskt fel när jag gjort köpet.

Har dessa köp registrerats som "kommande" eller inte registrerats öht?

Jag har ert par "kommande" som legat väldigt länge (bland annat Webhallen) men annars fungerar det bra för mig. Även efter 27/3.
 

flugplan

Medlem
Beställde ett par sovsäckar från Outnorth i början av maj. Ännu inga poäng registerade, så här ca 12 veckor efter köp. Dags att påminna SAS, tror jag. :)
 

GOTATH

Medlem
Bra att jag hittade den här tråden. Har två kommande transaktioner från 24 juni i år som jag helt hade glömt av. Får väl vänta ett tag till...
 

David

Medlem
Hmm.. har ingen aning om vad jag ev har handlat via shoppingportalen som jag inte fått poäng på. Inget under kommande iaf men senaste posten i överförda är från februari vilket verkar vara innan de stora problemen kommit. Kanske skulle börja anteckna när jag gör köp...
 
Har dessa köp registrerats som "kommande" eller inte registrerats öht?

Jag har ert par "kommande" som legat väldigt länge (bland annat Webhallen) men annars fungerar det bra för mig. Även efter 27/3.

Ursäkta om jag verkar dum men vart ser man dessa kommande poäng? Jag gjorde köp för 1 år sen tillbaka som fortfarande inte kommit in som poäng.
 
Toppen