Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

kexxcream

Medlem
Kampanj på Zalando.se

"Tjäna 76 poäng för varje 100 SEK du handlar för hos. Normalt 38 poäng for varje 100 SEK du handlar för hos (Gäller till 26-11-2015)."
 

flonken

Medlem
Jag får också vänta, tjata, maila, komplettera dokument, vänta, maila och tjata lite till för att få mina poäng på tex parfym.se.
Gymgrossisten var exemplariska med överföringen dock!
 

aldrighemma

Medlem
Jag får också vänta, tjata, maila, komplettera dokument, vänta, maila och tjata lite till för att få mina poäng på tex parfym.se.
Gymgrossisten var exemplariska med överföringen dock!

Samma här, i snitt så får jag vänta 3-4 månader och dessutom oftast fylla i missing points formuläret. Måste vara en väldigt dyr hantering för SAS med all mail växling som ska till innan man ser några poäng...
 

Flume

Medlem
Idag köpte jag biljetter till Lucia-konserten i London till min syster som bor där. Måste jag fysiskt närvara med mitt kort eller kan jag bara skicka över bokningsbekräftelsen så kan hon ta med sin pojkvän istället?
 

Henrik_B

Medlem
Har inte så stor erfarenhet av EB Shoppen och baserat på vad jag läst i tråden så verkar den lite opålitlig. Gjorde tre köp idag varav enbart ett är registrerad under Future Transactions. Visserligen står det "The earned points through the portal are listed under "Pending" within seven to ten days after your purchase", men det är lite konstigt att inte ens köpen finns reggade.

Är detta normalt eller ringer det varningsklockor?
 

SvartMjolk

Medlem
Har inte så stor erfarenhet av EB Shoppen och baserat på vad jag läst i tråden så verkar den lite opålitlig. Gjorde tre köp idag varav enbart ett är registrerad under Future Transactions. Visserligen står det "The earned points through the portal are listed under "Pending" within seven to ten days after your purchase", men det är lite konstigt att inte ens köpen finns reggade.

Är detta normalt eller ringer det varningsklockor?

Det har hänt mig flera gånger att det inte dykt upp direkt där. Men jag har alltid fått mina poäng till slut.
 

daKnight

Medlem
Vet inte om detta är helt OT.
Är det någon som har erfarenhet av att förhandla med Eurobonusshop?
Jag funderar på att ansluta ett utbud av produkter dit men har haft lite för mycket att göra på sistone.
 
Toppen