Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Joakim P N

Medlem
Samma här, trots att jag är gjort en retro-claim.
Tycker att det överlag går bra att få poäng, med Adlibris som undantaget.

I fortsättningen blir det att köpa böcker från annat håll, som ex. bokus. Adlibris tar inte AmEx och EB-poängen kommer inte in i vettig tid.
Bokus postar poängen nästan omedelbart efter köp.
 

Agö

Medlem
Även den här tråden skulle må bra av en Wikipost där erfarenheter från olika inköpsställen samlas ihop och dateras. Hjälper en i valet i den mån det finns val.
 

HCW

Medlem
Senaste veckorna har jag upplevt en generell försämring på EB-shoppen. Poäng tar lång tid att synas, längre att komma in och vissa ser jag inget spår av alls.
 

osterberg

Medlem
Idag gjorde jag en beställning på Lyko.se kl 11.22 och kl 12.12 var poängen inne på kontot. Riktigt bra!! Använde den nya "SAS Eurobonus Finder"-tillägget till Chrome. (utan den hade jag missat poängen.... :p)
 

Knucket

Medlem
Någon som haft problem att få in poäng från InkClub på sistone? Har fortfarande pending på ett köp från 25/5 och mitt köp 6 september står under saknade poäng, men det är tre poster på ett köp.


06-09-2015 20:12 InkClub 100 för varje 100 SEK
06-09-2015 20:09 InkClub 100 för varje 100 SEK
06-09-2015 13:58 InkClub 100 för varje 100 SEK
 

Sakoz

Medlem
Ja, jag har ett InkClub köp som nu legat över 11 månader men inte att blivit överfört till EB kontot. Tog 5 månader efter clam innan det dök upp i webbshopingportalen. Om några veckor är det 1 år sedan köpet gjordes.
Har haft flera andra InkClub köp som fungerat felfritt.Även köp från exempelvis NetOnNet har en tendens att hamna i långbänk.
 

flierman

Medlem
Jäklarns så snabbt det gick idag, brukar vänta flera veckor för att få poäng men handlade en spis på tretti.se idag och fick mina poäng efter 2 timmar in på kontot. Så ska det fungera..snyggt jobbat!
 

kexxcream

Medlem
På tal om det... för er som upptäcker svårigheter (läs: logga in) med att installera SAS EuroBonus Finder i Safari (OS X 10.11) så behöver man inaktivera tillägget och därefter aktivera den igen för att inloggningen i tillägget ska fungera.
 

Knucket

Medlem
InkClub strular vid 3 av mina 5 köp under året, dvs 2 köp kommer in direkt. Fått i efterhand för ett av dom och saknar således 2 köp som troligen aldrig kommer komma in.

Konstigt när det funkar bra för andra bolag...
 
Toppen