Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

TjudöBoy

Medlem
...den finns ingenstans i min poängöversikt på Sas.se sen en kommande från mitten av november förra året.....

Suck....

Bör se ut som nedan, tog 2 månader för mina poäng att trilla in på kontot då jag handlade från InkClub.fi

upload_2015-3-14_13-28-0.png
 

Agö

Medlem
Det varierar verkligen. Poäng från babyshop.dk inne efter en timme. Väntar alltjämt på poäng från Apple Store, köp gjort i mitten av januari. Snart blir det ett mail.
 

Joakim P N

Medlem
Apple dök direkt upp under kommande poäng efter köp, men sedan dess har ingenting hänt. Har nu gått en månad och de står fortfarande som kommande.

Ännu mer hopplösa är Dustin, gjort köp där vid två tillfällen och har fått retroregistrera båda samt maila oändligt antal gånger med shopens kundtjänst. Fortfarande inga poäng dock (trots löften från kundtjänst). Ett av köpen är nu nästan ett helt år gammalt.
 

TjudöBoy

Medlem
Väntar alltjämt på poäng från Apple Store, köp gjort i mitten av januari. Snart blir det ett mail.

Fick följande för några dagar sedan, handlade på Apple store 1/4-2015;

Hej TjudöBoy
Ditt köp är registrerat och dina poäng kommer att finnas på ditt konto om cirka 8 veckor. Här kan du se hur många Extrapoäng du har tjänat på ditt köp. Poängen kan du använda till nya inköp, resor och mycket mer.

Detta utan att jag ens var inloggad på Apple store via EB Shop sidan då jag gjorde inköpet, hade helt glömt bort det... o_O
Nåja nu har ju inga poäng trillat in ännu men det ser ju lovande ut iaf. :)
 
Toppen