SAS Express kaffemuggar...

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Tommy Palomäki, 29 December 2011.

1. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Jag har fått 4st kaffemuggar som julklapp av min vän. Han har köpt dessa från en antikvariat i Oslo. På botten står texten "SAS Express". "SAS" är på riktiga logon. Har någon möjligtvis någon information vad är historien av dessa.

Här kommer bilder:

DSC_0444.jpg DSC_0443.jpg DSC_0442.jpg

Tack för hjälpen redan förhand.

Mvh,
    Tommy

2 personer gillar detta.
  2. Kristofer

Kristofer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var ju en lite kul julklapp! Väldigt mycket kuligare än vad SAS Express-konceptet var (matsäckspåse i gaten som man fick bära ombord själv och sedan satt alla och fipplade med mackor och juice under take-off).
    Hoppas ingen på SAS läser denna tråd och får lust att prova igen.

5. joemume

joemume Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De har kvar det konceptet på morgonflighterna från KRN, där catering tydligen är ett problem. :D

6. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det fortfarande på de flighterna med mellanlandning? Åkte nyligen 07:15 och det var direktflyg till ARN. Frukosten serverades då ombord i vanlig ordning. Åker av hävd inte med fakiren, om jag absolut inte måste. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!