SAS Explore iPad app

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Tommy Palomäki, 16 September 2013.

1. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittade från app store idag en ny app från SAS för iPad. Smidig och snyggt gjort. Bra jobbat!

Bifogade filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      392,1 KB
      Visningar:
      767
  2. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    By the way. Enkelt att byta utseende och välja vad du är intresserad och få tips inför resan. Och inte mist klicka "Boka" och komma direkt till bokningsdialogen på SAS hemsidan.

Bifogade filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      430 KB
      Visningar:
      724
  3. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är syftet med appen? Kan man boka där och hantera sina bokningar, annars tämligen ointressant.

4. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan boka och se enkelt vad resan kostar på olika dagar. Om du valt t.ex. en enkel resa på vis dag ARN - CPH och du klickar knappen "boka" så du kommer till SAS hemsidan och appen skickar datumet och route information så att du som resenär kan göra bokningen på en gång. Jätte smart tycker jag.

Du kan välja vad du är intresserad och se vad som händer i destinationen inklusive väderinformationen. Jag tycker att appen funkar bra och är en smart lösning.

Du kan väl ladda ned och testa @A380*G om du inte gillar då kan du ta den bort.

5. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser man fare basis och kompletta biljettregler också? :)

6. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du genomför din bokning till slut på sas.se så där ser du alla uppgifter. Sidan ser ut som nedan i bilderna och där väljer du datumet för utresan och hemresan och sen bara klicka "boka".

Smidigt och enkelt tycker jag...

cph.jpg hel.jpg

7. miramax

miramax Medlem

Gissar att huvudfunktionen med appen inte är att just boka utan att inspireras och läsa om olika resmål? Verkar som en kul app! Synd att jag inte har någon iPad :)

1 person likes this.
  8. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den senaste uppgraderingen är ju grym med de senaste nya funktioner.

1 person likes this.
  9. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om du inte laddat ner appen så gör det. Tycker att sidan My SAS ger en bra blid om ditt resande som antal flygningar under senaste 12 månader, hur mycket du spenderat tid i luften under senaste året, hur många award bokningar med SAS osv, och du kan ladda tidningar ned inför resan.

Last edited: 10 Juli 2014
  10. Någon förutom jag som utöver eurobonus info inte får någonting uppdaterat sen september i appen?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!