SAS event på Arlanda - feedback & kommentarer

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Martin Björnström, 11 Oktober 2011.

1. SAS fick 121 intresseanmälningar till sitt event på Arlanda den 7:e Oktober - av dessa var 93st BusinessClass.se medlemmar. Nu vill vi höra dina kommentarer.

Christian Kamhaug har även skickat ut en enkät till alla inbjudna för att samla feedback (se nedan)

Skärmavbild 2011-10-11 kl. 12.23.53.jpg

2. HansO

HansO Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon som var där som upptäckt de "fantastiska" nyheterna som skulle komma veckan efter eventet ?
    De var så "hemliga" så det gick absoulut inte att berätta där.
    Skulle vara roligt om någon kunde lista dom.
    Jag har i alla fall inte sett något ?

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bara antog att det var alla nya destinationer som presenterades. Men man kanske skulle hoppas på att det är några fler nyheter som ska komma.

4. yopeyo

yopeyo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick för mig att de hade en del förbättringar på gång för eurobonus, men de kanske kommer för att pigga upp under grå november :rolleyes:

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!