Senaste nytt

SAS Event: Gröna Lund 29 maj 2016 (EBG+)

Status
Stängd för vidare inlägg.

JSQ

Medlem
Om någon som har biljetter och har fått förhinder så letar jag efter ytterligare två stycken.
 

Elias

Medlem
Kom på nu att jag under ett svagt ögonblick trodde att jag skulle vara i Sverige under detta tillfälle och signade därför upp mig för 4st biljetter, som vanligt så blir det inte att jag är i Stockholm då tyvärr. Dessa biljetter ger jag nu bort till behövande :)
En donation på 500 EB poäng/biljett vore trevligt, men inget måste :)
Jag har fortfarande 2st biljetter kvar om någon vill ha dem:)
 

Steve

Medlem
Vet någon om det går att hitta vouchern till Gröna Lund på SAS-hemsidan? Hittar inte mejlet med bekräftelsen...
 

palmen

Moderator
Vet någon om det går att hitta vouchern till Gröna Lund på SAS-hemsidan? Hittar inte mejlet med bekräftelsen...
Eventuellt om du går in på eventsidan, har dock inte tittat själv.
Till er som inte varit med förut, viktigt att skriva ut biljetten, räcker inte att visa den i mobilen eller liknande. Det var många förra året som fick leta skrivare vid grönan.
 

johhenrik

Medlem
Jag har 4st biljetter att skänka bort. Vi är dubbelbokade imorgon, så grönan får bli en annan gång. Skicka mig ett PM.

Edit: har 1 kvar nu.
 
Last edited:

Thornado

Medlem
Eventuellt om du går in på eventsidan, har dock inte tittat själv.
Till er som inte varit med förut, viktigt att skriva ut biljetten, räcker inte att visa den i mobilen eller liknande. Det var många förra året som fick leta skrivare vid grönan.

I årets pdf står det uttryckligen "Instructions: One voucher/guest with personal QR-codes which will be scanned at the entrance, so pls print your vouchers or have them ready in your mobile phone." så det borde funka att visa i telefonen, men har man möjlighet att skriva ut så är det väl att rekommendera.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen