Senaste nytt

SAS Event: Gröna Lund 29 maj 2016 (EBG+)

Status
Stängd för vidare inlägg.

AtleFlyg

Medlem
Snart dags! Någon som varit där tidigare år som kan berätta lite hur det är? Åker dit med min flickvän som är lite karusellrädd men hoppas det finns trevligheter ändå :)

Finns ju kärlekstunneln.. Den är inte så läskig ;)

Man får en smoothie och en chipspåse typ efter entrén.. Amex hade ett erbjudandestånd... Annars inget mer än att njuta av dagen
 

Canadien

Medlem
Se till att vara där kl 10 när det öppnar. Kl 12 släpps alla vanliga dödliga in och då ökar snabbt köerna till alla attraktioner.
 

Meazza

Medlem
Har 3 biljetter som jag inte kommer att använda.

Har inte tänkt göra någon avans på detta men vore fint om jag kunde få igen EB-poängen (1,500) eller motsvarande.
 

bL0m

Medlem
Kul att så många ska gå! Hur ska vi "känna igen" varann? Kommer några ha Businessclass tag tex på er ryggsäck?
 

JimmyH

Medlem
Jag kommer vara där med familjen, har aldrig varit på någon BC träff men ser jag nån som verkar världsvan så kanske man kan anta att personen i fråga hänger på BC ? :D

@Alexander P , om du ska dit så vill jag gärna säja hej och bjuda igen på något sätt !

Amex erbjudande , vad tror ni det kan innebära ? Har gentat ihop 115k poäng trots bara privatresor och planen är att nån gång här framöver skaffa Amex i någon form för att komma över en 2-4-1 och boka en trevlig resa frammåt nästa år.

Hoppas på sol!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen