Senaste nytt

SAS Event: Gröna Lund 27 maj 2018 (EBG+)

gjohansson

Medlem
Som EBD boende i USA verkar man inte få boka dessa biljetter, synd för en som ska till Sverige i sommar. Hoppas de kommer med nåt liknande på six flags istället, dream on.
B
Edit: ser det står ju till och med där i texten "resident in Sweden", varför läser jag alltid bara första raderna
Jag har tre biljetter du skulle kunna få som jag inte kan använda i sådana fall.
Antar de inte är personliga.
 

Brandten

Medlem
Som EBD boende i USA verkar man inte få boka dessa biljetter, synd för en som ska till Sverige i sommar. Hoppas de kommer med nåt liknande på six flags istället, dream on.
B
Edit: ser det står ju till och med där i texten "resident in Sweden", varför läser jag alltid bara första raderna
Har det löst sig? Har köpt 3 redan och borde därför kunna köpa 2 till. 298 biljetter kvar till eventet.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Looks as if the chance of us Silver members getting any tickets this year is slipping away. If anyone doesn't need their three or four tickets, my 11 year old would be a very happy recipient of them.
 

goteborg

Ny medlem
Vet ni om alla behöver gå in som en grupp? Eller kan vänner kommer vid annan tidpunkt (fortfarande mellan 10-12), om jag redan har gått in? Borde fungera eftersom att det kom 4 biljetter i pdf-format?

Tack!
 

jth

Medlem
Vilken entré är det som gäller? Vanliga eller vip?

Borde väl vara vanliga eftersom grönan inte öppnar för "vanligt folk" förrän kl 12 :)
Vad tror ni, blir det mycket folk i morgon, det borde väl bli knökfullt. Det är ju grymt väder och Childhood day med HM prinsessen Madeleine på scen och konsert kl 16....
Jag kommer med familjen, en 2-åring i släptåg och en businessclass-tag på sittvagnen om någon vill networka :)
 
  • Gilla
Reactions: Gus

palmen

Moderator
Borde väl vara vanliga eftersom grönan inte öppnar för "vanligt folk" förrän kl 12 :)
Vad tror ni, blir det mycket folk i morgon, det borde väl bli knökfullt. Det är ju grymt väder och Childhood day med HM prinsessen Madeleine på scen och konsert kl 16....
Jag kommer med familjen, en 2-åring i släptåg och en businessclass-tag på sittvagnen om någon vill networka :)
Lär bli proppfullt som tidigare år. Vädret gör ju sitt till helt klart. Försök åka det du vill testa innan 12 om det är viktigt för dig.
 
  • Gilla
Reactions: jth
Toppen