Senaste nytt

SAS Europa kampanj

Agö

Medlem
Jag tycker den kunnat gällande från cph oxå. Det är ju inte direkt många flyg ut till Europa från mmx...

Min tjej har fått erbjudandet ex-CPH. Det krävs nog att man är medlem i "danska" Eurobonus (vilken även jag är men jag har inte fått det). Ska se om jag kan få tag på en länk som fungerar.
 

MarcusC

Medlem
Jag fick erbjudandet via mail ser jag nu "poängregn i europa" men när jag reggar mig via iPad får jag ingen bekräftelse eller dylikt alls?!
 

jumbooze

Medlem
Min tjej har fått erbjudandet ex-CPH. Det krävs nog att man är medlem i "danska" Eurobonus (vilken även jag är men jag har inte fått det). Ska se om jag kan få tag på en länk som fungerar.


Agö, kan du kolla om du hittar det, annars avbokar jag min ex-CPH :( Lite för snabb efter ett par glas vin att boka in en resa...

Jag tror jag får avboka så länge, Känns ju lite tråkigt för oss i Skåne att hitta connection ARN för att åka iväg.
 
Last edited:

Nystrom

Medlem
Tack för det.. Märkligt att jag inte fått detta från SAS.. Men nu, tack vare dig, så regnar poängen i större utsräckning...

Jag vill inte göra dig besviken..... men läs villkoren! "Only members who has received this mailing are entitled to register for this promotion".
Jag har också signat upp men får nog tyvärr inga extrapoäng då mailet inte har kommit till mig
 

Traveller

Medlem
Kanske inte ska ropa hej.....

Men om jag ropar riktigt högt då "HEJ!".. Lustigt nog så, då jag angav mitt nummer, bekräftade siten att jag var med, både på inrikeskampanjen och Europakampanjen..

Det känns som att jag som Pandion faktiskt får mindre av dom erbjudanden som kommer riktat. Det var ju en kampanj i höstas som Pandion inte fick och nu denna. Känns sådär att lägga mest pengar men få minst på den här sidan av myntet..
 

NotRyan

Medlem
Men om jag ropar riktigt högt då "HEJ!".. Lustigt nog så, då jag angav mitt nummer, bekräftade siten att jag var med, både på inrikeskampanjen och Europakampanjen..

Det känns som att jag som Pandion faktiskt får mindre av dom erbjudanden som kommer riktat. Det var ju en kampanj i höstas som Pandion inte fick och nu denna. Känns sådär att lägga mest pengar men få minst på den här sidan av myntet..

Har du TPI unlimited ? Det skulle kunna göra att du inte får dessa kampanjer,,,,,

Tänk om jag skulle ha TPI unlimited och få denna kampanj. Jag skulle ju göra "gratis" MR på varenda ledig tid :D

Mvh
/NotRyan
 
Toppen