Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Silverfux

Medlem
Nu har det kommit! Ska testas i USA nu från fredag och 10 dagar framåt :) 40 poäng/100kr verkar ju nice men det återstår att se om man får de :)
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    66,5 KB · Visningar: 603
Nu har det kommit! Ska testas i USA nu från fredag och 10 dagar framåt :) 40 poäng/100kr verkar ju nice men det återstår att se om man får de :)

Det finns väl inget som tyder på att du inte kommer att få 20x2 poäng för utländska transaktioner. Framförallt sen det rapporterats att 15x2 poäng ges för transaktioner i SEK.
 

nonicoc

Medlem
Jag kan heller inte se var man kan aktivera det för SecureCode på www.saseurobonus.se.

Enligt [URL='https://www.mastercard.se/sv-se/faq.html']MasterCards hemsida [/URL]ska man inte behöva göra något för att SecureCode ska fungera:

F: Vad händer när jag använder min SecureCode™ hos en deltagande handlare?
S: Du kommer inte behöva logga in eller registrera dig någonstans. När du gör ett köp hos en deltagande handlare eller butik och anger kortets detaljer för betalningen kommer du automatiskt bli ombedd att skriva in din SecureCode™.
 

Johnnn

Medlem
Ok, verkar förvirrat! Enl. MC har köpet blivit nekat pga av SecureCode inte är aktiverat för korten, samtidigt tycker de inte sidan jag köpte på, sf.se, borde skicka en sådan liten transation till SecureCode för verifiering.

De fortsätter att undersöka, så de kommer nog fram till en lösning snart får jag hoppas.

Lite strul ska man väl ha när man är beta-testare ;)

Bra service och respons från MC oavsett. De är verkligen på tårna och engagerade!
 
Toppen