SAS Eurobonus Shoppingportal handla åt "annat" EB konto

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av FF#1, 3 Juni 2013.

1. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter och funderar hur jag billigast och enklast får tag på 775 EuroBonus poäng till dotterns konto ( 5 år...)
    Fungerar det att jag loggar in med hennes EuroBonus konto, går till shopping portalen och köper nått från tex. ink club i mitt namn eller måste namnen matcha för att det ska bli poäng?

2. Timotey

Timotey Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej hon lär få poängen så länge du loggar in på hennes EuroBonus sida och handlar därifrån. Men det dröjer ganska länge innan poängen trillar in så du måste ha tålamod.

3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    2 personer gillar detta.
  5. Randy Marsh

Randy Marsh Medlem

Land:
    Norge Norge
    Måste säga att du har en väldigt duktig 5-åring som svarade rätt på alla frågor, med ett tidigt utvecklat intresse för bonusprogram! ;)

1 person likes this.
  6. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu var en toner och lite annat jox beställt och förhoppningsvis så dyker 1875 EuroBonus poäng upp på kontot om sådär en 6-8 veckor.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!