SAS EuroBonus Point bargains: SAS Go till USA, boka tom 09 sep, resa 13 jan - 31 mar 2014

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Börling, 3 September 2013.

1. Börling

Börling Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    EuroBonus poängrabatt - SAS
    Synd att det inte var i något erbjudande i business.
    Hur fungerar det förresten om man har 4-2-1, får man ta del av rabatten?

1 person likes this.
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan väl inte kombineras med andra erbjudanden alls.

3. Bamsefar

Bamsefar Medlem

Är det bara jag som inbillar mig, eller har SAS slutat med Eco Extra (dvs SAS Plus) för EuroBonus poäng ? Numera verkar enbart Eco och Business existera för EuroBonus poäng ?

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det blev något strul när man gjorde ändringen Economy Extra -> Plus, så därför går det inte att boka för poäng just nu. Däremot är ambitionen, vad jag vet, att fixa detta. Frågan är bara när det görs. 2020?

5. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Men... Nog är det väl ett bra erbjudande..?

6. perhall

perhall Medlem

Jag har också fått intrycket att det bara finns Economy el Business. Men inte hela världen, Plus är ju minst prisvärt för poäng, kan jag tycka./Per

7. Silferlood

Silferlood Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag saknar då de hade Superdeals, ex till New York för 20000 poäng för en tur & retur, det var tider det! MEN, det är bra att de har rabatter på sina longhaul ;).

8. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Visst är det ett bra erbjudande!

1 person likes this.
  9. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är de någon som slog till på de här erbjudandet? Ska man slå till och sedan avboka om de är så att de kommer något mer attraktivt på julkalendern? Har enbart 52259 EuroBonus points

10. perhall

perhall Medlem

Jag har nyss tömt med 3xresor med familjen och har bara ca 80000EBP. Problemet är ju att det tar lite tid innan poäng krediteras. Har man 425000EBP så är det ju lugnt men jag kommer ha ca 200000 i december och jag vill kunna boka så snart bra erbjudanden dyker upp, att vänta på kreditering funkar ju inte för då är dagen slut. Och dessutom är det väl mest på morgonen som det finns mycket platser kvar om man t ex vill hoppa på USA i C med julkalenderrabatt./Per

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!