Senaste nytt

SAS EuroBonus Point bargains, boka t.o.m 4:e mars 2013

Ghoose

Medlem
Noop, tycker den första kampanjen i år var bra. Paris för nästan ingenting, den andra medioker och denna ointressant.

Sedan går det ju inte kombinera med 2-4-1 vilket var synd. Enligt EB så är det alltid fullt award pris.

Skulle vilja att de gav sjuka erbjudanden som gick att kombinera med 2-4-1 på sista minuten resor. Ser de att de ändå har mer än halvfull kabin låt oss som gillar att flyga spenderea lite poäng på rena flygnöjes resor.

Jag hade lätt kunnat spendara 50K poäng till ORD eller IAD ToR i C med en dags varsel eller två. Typ ToR med enbart en övernattning...
Kina blir ju lite tuffare, är väl visum fortfarande även om det är under 48h... BKK en natt hade ju också funkat ;)
 

Dr. Miles

Expert
Jag hade lätt kunnat spendara 50K poäng till ORD eller IAD ToR i C med en dags varsel eller två. Typ ToR med enbart en övernattning...
Kina blir ju lite tuffare, är väl visum fortfarande även om det är under 48h... BKK en natt hade ju också funkat ;)
Vi alla har olika förutsättningar och behov.
T ex Jag kan åka till Kina imorgon utan problem men jag kan inte åka till USA om det är mindre än 72 timmar från avgångstiden. (ESTA issue)
 

Homer

Medlem
I blaskan som ramlade i brevlådan idag står det att det är 10k till Oslo, Helsingfors, och Köpenhamn
boka 5-11/3 åk 8/4 - 19/5
 

Cornelius

Medlem
Nej, efter jul har det inte varit väldigt mycket att hänga i granen. I höstas var det dock några godbitar.
Det måste väl vara länge sen vi har sett några long haul-destinationer med poängrabatt nu? Och det måste också vara många år sen det inte har varit rabatt till Chicago i feb-mars.
 

Ghoose

Medlem
Vi alla har olika förutsättningar och behov.
T ex Jag kan åka till Kina imorgon utan problem men jag kan inte åka till USA om det är mindre än 72 timmar från avgångstiden. (ESTA issue)

Precis det jag menade, vi måste ju vara en hel hög som kan åka med kort varsel till alla möjliga hörn i världen, och många av oss har problem att bli av med poängen... Kul grej att ta med en polare eller släkting på. Så vi är överens, jag tar hand om USA och du Kina ;)
 
Toppen