SAS EuroBonus Point bargains, boka t.o.m 4:e april 2013

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Homer, 30 Mars 2013.

1. Homer

Homer Medlem

2. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Ha, ha, SAS IT briljerar igen! Se på Fin - CPH 40000 i M, 50000 i Y och så 30000 i C utan rabatt, hur kan det vara så där svårt att få dom här tabellerna rätt!

2 personer gillar detta.
  3. niksal

niksal Medlem

Land:
    Finland Finland
    "Trip can start in Stuttgart or in Nordic countries". Men Stuttgart finns inte alls i tabellen...

Gäller t.ex. Norway-Helsinki åt andra hållet också?

4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, pilarna i tabellen är enkelriktade.

5. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är lite förvirrad...det står trip can start in Nordic contries,..kan jag då flyga GOT-OSL-Dubrovnik?? (om jag nu hittar plats?!)

6. Jan Petterson

Jan Petterson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle säga nej då det står "Norway -> Dubrovnik", brukar betyda att anslutningsflyg inom landet ingår, men inte från andra länder via Norge.

7. jurgenb

jurgenb Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förstår inte hur man INTE kan göra det mycket enklare visuellt så man slipper frågorna ovan. En liten pil åt ett el endera hållet skall alltså uppfattas av gemene man som att denna resa går bara att boka åt ena hållet o bla bla.. skriv det el gör bildspråket tydligare.

Om diskussionen uppkommer här, gissa vad den gör ute i vida Sverige..el Norden för den delen med el varför inte världen!

/Bittergubben

1 person likes this.
  8. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kikade in på SAS finska EuroBonus sida och hittar information att just nu finns det inga EuroBonus kampanj priser tillgängliga, men på 17 april kommer det bli kampanj priser tillgängligt till fem olika Europeiska destinationer.

http://www.flysas.com/fi/fi/EuroBonus/Tarjoukset/Point-bargains/

Kul att de ger en liten tips vad som är på gång. Tyvärr finns inte samma text t.ex. på den svenska SAS sidan.

9. Bergp

Bergp Medlem

Vilka var?

10. Står bara om man har finska inställt, står bara dock ungefär att dem kommer erbjuda upp till 25% rabatt till 5 europeiska destinationer from 17/4.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!