SAS EuroBonus Point bargains, boka t.o.m 01 jul, resa mellan 30 jul - 31 aug 2013

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Homer, 29 Juni 2013.

1. Homer

Homer Medlem

2. NotRyan

NotRyan Medlem

Prag var väl okay pris som bargain, men London... Nja.....

3. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    knappast några wow poäng rabatter direkt....

4. Homer

Homer Medlem

Nu har @Dr.Miles eller någon varit i farten och mixtrat med rubriken, jag startade en ny tråd därför att erbjudandet från
    Danmark ska bokas senast den 30/6 medan det från övriga norden, som nämnts tidigare http://www.sas.se/eurobonus/erbjudanden-och-nyheter/poangrabatt/ ska bokas senast den 1/7
    och det är naturligtvis bara Prag som är värt att nämnas

5. niksal

niksal Medlem

Land:
    Finland Finland
    Snäppet off topic, men varför står det så här?

In SAS Go; Possibility to purchase sandwiches, muffins, snacks and various drinks from our Cloud Shop Café.
    In SAS Plus; Fast Track, lighter meal including beverages, excess baggage, seat selection when you book.
    In SAS Business; Fast Track, Lounge, lighter meal including beverages, excess baggage, seat selection when you book.

Skulle inte SAS Plus inkludera Lounge?

6. David

David Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SAS har väl varit förträffligt inkonsekventa och givit lounge till Plus short-haul men inte long-haul... för visst minns jag också att det skulle vara lounge för Plus...

7. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mmm lounge för PLUS har jag för mig, men varför inte rakt över oavsett flygningens längd? SAS har gjort två minus... därför har de döpt sin nya bokningsklass till PLUS!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!