Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Elberto

Medlem
Eftersom det är en mileage run så gick jag på det billigaste alternativet och har bokat rad 30 men räknar med Plusgrade eller CU till PLUS eller C. I värsta fall ett uppgraderingsförsök på plats.... När det gäller att komma igenom tull etc. är det absolut inga problem i Hong Kong och jag lär få en timme i United loungen innan det bär av hem igen :) Åker till Hong Kong även helgen efter tillsammans med min son men då är det C som gäller med AMEX 2-4-1.

Hej!
Hur gick det?
Lyckades du med loungebesök?
Har samma resa bokat, dvs. med vändande plan.
Har varit på HKG ett par gånger, dock inte som MR destination.
På hemsidan står man går genom security. Stämmer det?
Dock inte genom passkontroll, eller?
Tack
 

Tonton

Medlem
Sökte (Som vanligt...) på en massa resor och kom precis över den billigaste MR-rundan jag någonsin hittat. Blev att spontanboka direkt innan prissättningen förändras.

Arlanda-Austin T/R med SAS i GO för 1766kr den 12 mars. Kommer tjäna 11250 EB-poäng.

Blir några "första" gången på denna resa :)
  • Första gången till Austin
  • Första gången med vändande plan (longhaul)
  • Första riktiga MR-rundan
Ska bli skoj med 21h+ i SAS Go :p
 

MrDollar

Medlem
Bra värde!! Synd att man inte kan med eco på så långa flighter... :(
Sökte (Som vanligt...) på en massa resor och kom precis över den billigaste MR-rundan jag någonsin hittat. Blev att spontanboka direkt innan prissättningen förändras.

Arlanda-Austin T/R med SAS i GO för 1766kr den 12 mars. Kommer tjäna 11250 EB-poäng.

Blir några "första" gången på denna resa :)
  • Första gången till Austin
  • Första gången med vändande plan (longhaul)
  • Första riktiga MR-rundan
Ska bli skoj med 21h+ i SAS Go :p
 

richard87

Medlem
Sökte (Som vanligt...) på en massa resor och kom precis över den billigaste MR-rundan jag någonsin hittat. Blev att spontanboka direkt innan prissättningen förändras.

Arlanda-Austin T/R med SAS i GO för 1766kr den 12 mars. Kommer tjäna 11250 EB-poäng.

Blir några "första" gången på denna resa :)
  • Första gången till Austin
  • Första gången med vändande plan (longhaul)
  • Första riktiga MR-rundan
Ska bli skoj med 21h+ i SAS Go :p

Hur fick du till det precis utan lördagsnatt? Får ca 10000 för samma biljett..
 

FFlash

Medlem
Sökte (Som vanligt...) på en massa resor och kom precis över den billigaste MR-rundan jag någonsin hittat. Blev att spontanboka direkt innan prissättningen förändras.

Arlanda-Austin T/R med SAS i GO för 1766kr den 12 mars. Kommer tjäna 11250 EB-poäng.

Blir några "första" gången på denna resa :)
  • Första gången till Austin
  • Första gången med vändande plan (longhaul)
  • Första riktiga MR-rundan
Ska bli skoj med 21h+ i SAS Go :p

Austin, tur retur, 1766kr. Jag trodde jag kan läsa och travelhackamen nej stämmer inte
 

Dr. Miles

Expert
Hej!
Hur gick det?
Lyckades du med loungebesök?
Har samma resa bokat, dvs. med vändande plan.
Har varit på HKG ett par gånger, dock inte som MR destination.
På hemsidan står man går genom security. Stämmer det?
Dock inte genom passkontroll, eller?
Tack
Jag har startat en ny tråd för detta eftersom det har kommit liknande frågor många gånger.

Åka hem med vändande plan i Hong Kong när jag reser med SAS, går det? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Toppen