Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

jsn

Medlem
Du kan även titta på vad en full-flex Plus skulle kosta till någon europeisk ort kostar. Det skulle dra in 5k poäng vid direktflyg från ARN. Men billigt lär det inte vara...
 
Tack för alla tankar som ni gett mig. Kanske hinner jag iväg på ett kundmöten imorgon till Hamburg men annars blir det extrapoängkonvertering. Trist att ens cooppoäng inte växlar lika bra längre.
 

FFlash

Medlem
Skojigt. Är HKG bara för mileage runs? När jag tittar ibland på seatmappen på mitt kommande HKG-flyg så ser jag hur den blivit bokat stegvis från fönstren och rad 20 bakåt, inga mittplatser tagna och dessutom ingen som valt rad 22 -> tyder på att de som är med på kärran vet vad man reserverar för sittplats. Är det bara BC:are som bokar HKG SAS Plus? ;)
 

Mr Planning

Medlem
En smidig destination om man inte vill boka hotell eller ta ledigt är Amsterdam.
Ex en Lördag (bokade själv 17 Mars)

Korta byten i Köpenhamn, och 5 timmar att spendera i Amsterdam för 3036kr i +saver, vilket genererar 4615 Eurobonuspoäng
 
  • Gilla
Reactions: M.K

M.K

Medlem
Ja Hamburg var trevligt på min MR i höstas över dagen. Tax-free via Oslo är även det en möjlig liten bonus. Amsterdam är också det ett trevligt förslag till MR. Kanske provar det framöver!
 
Toppen