Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Delayed

Medlem
Posting runs är inget vi godkänner på forumet så det kan bli "svårt" att nå detta
Nu förstår jag faktiskt inte. Vad är en "posting run"? Google ger mest en massa referenser till "Systemanalyse und Programmentwicklung; Systems, Applications & Products in Data Processing" (SAP), vilka antagligen inte är relevanta.
 

palmen

Moderator
Nu förstår jag faktiskt inte. Vad är en "posting run"? Google ger mest en massa referenser till "Systemanalyse und Programmentwicklung; Systems, Applications & Products in Data Processing" (SAP), vilka antagligen inte är relevanta.
Gör 50 snabba poster för att komma åt den del av forumet där folk köper och säljer EBG. Personen du föreslog skulle köpa ett EBG har gjort 6 poster och behöver därmed göra 44 poster.
Det finns flera fall här på forumet när medlemmar helt plötsligt blivit väldigt aktiva till de fått 50 inlägg och därefter gjort en post i marknadsplatsen om försäljning/köp av EBG för att sedan inte posta något mer. Det är vad en posting run är.
Hade du gjort sökningen här på businessclass istället hade du i de tre första träffarna haft förklaringen ;)
 

Superrego

Medlem
Hoppas jag inte postar fel, men hittade ingen lämpligare tråd. Har nyligen funnit detta forum och är nybörjare med EB.

Jag flyger inrikes ToR en gång i veckan och bokar genom arbetsgivarens resebyrå för att slippa administrationen med utlägg. Vad förlorar jag på det? Jag har SAS AMEX och förstår att jag inte får mina 30p/100 kr men förlorar jag något mer på det?
 

Optonova

Medlem
ja det går att köpa baspoäng för pengar eller bonuspoäng, dyrt men kan vara ett alternativ om man är nära och inte känner för en "onödig" flygning
Om man köper baspoäng för att fixa det sista poängen för att bli EBG blir det då även ett kvalificerande år för Gold for life?
 
Toppen