Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Berrsus

Medlem
Det ska tydligen finnas en takterass med utsikt över flygplatsen, tror det är en senator lounge.

Korrekt, jag satt där en gång, det är mysigt om det är bra väder!

Stämmer bra! Senatorloungen har terrass mot plattan och start-/landningsbanan med fin-fin utsikt!

Plus utan Star Gold får dock nöja sig med utsikt mot parkeringshus. Och ingen terrass.

I övrigt inget speciellt med flygplatsen. Bra priser (som vanligt) i Heinemannbutiken.

Tackar för tipsen! Tyvärr hann jag inte boka, men med gårdagens 1 M biljetter så blev det en bättre lösning för en MR till AMS istället. Bokad och klar!
 

anbrand

Medlem
Tänkte att jag skulle snabba upp min väg tillbaka till guld, för mycket excel på hemmaplan ;) med en MR och hoppas på lite goda och framförallt kreativa förslag härifrån :)

Datum: SEP 15 (Torsdag) till SEP 18 (Söndag, ev SEP 19 Måndag om västerifrån på inbound) och vill komma undan med 10 (helst) -12k SEK inkl. allt. Varmare än svensk sommar är ett krav om det inte bara skall vara med vändande :) så en BIZ kampanj ex. Stockholm och bara vända någonstans går också bra.

Det jag fick fram själv av intresse var en R/T till Hong Kong för 4.700 SEK. En natt i Macau och en i Hong Kong. 9000 poäng, intensivt, trevligt. Förslag?
 

Najk

Medlem
Tänkte att jag skulle snabba upp min väg tillbaka till guld, för mycket excel på hemmaplan ;) med en MR och hoppas på lite goda och framförallt kreativa förslag härifrån :)

Datum: SEP 15 (Torsdag) till SEP 18 (Söndag, ev SEP 19 Måndag om västerifrån på inbound) och vill komma undan med 10 (helst) -12k SEK inkl. allt. Varmare än svensk sommar är ett krav om det inte bara skall vara med vändande :) så en BIZ kampanj ex. Stockholm och bara vända någonstans går också bra.

Det jag fick fram själv av intresse var en R/T till Hong Kong för 4.700 SEK. En natt i Macau och en i Hong Kong. 9000 poäng, intensivt, trevligt. Förslag?
Hur mkt poäng behöver du?
 

Najk

Medlem
Tänkte att jag skulle snabba upp min väg tillbaka till guld, för mycket excel på hemmaplan ;) med en MR och hoppas på lite goda och framförallt kreativa förslag härifrån :)

Datum: SEP 15 (Torsdag) till SEP 18 (Söndag, ev SEP 19 Måndag om västerifrån på inbound) och vill komma undan med 10 (helst) -12k SEK inkl. allt. Varmare än svensk sommar är ett krav om det inte bara skall vara med vändande :) så en BIZ kampanj ex. Stockholm och bara vända någonstans går också bra.

Det jag fick fram själv av intresse var en R/T till Hong Kong för 4.700 SEK. En natt i Macau och en i Hong Kong. 9000 poäng, intensivt, trevligt. Förslag?
Med din budget hade jag satsat på 2st MR om tid finnes. HKG och tex LAX inkl 1natt på varje destination.
 

JiBe

Medlem
Hej, jag behöver 12k poäng innan sista september för att få EBG,
Har i augusti vart i både HKG och NRT, så något annat resemål hade vart att föredra men inte ett måste. Kan bara vara borta fredag till söndag, ev måndag.
Någon som har några bra förslag?

Tack på förhand!
 

jsn

Medlem
Hej, jag behöver 12k poäng innan sista september för att få EBG,
Har i augusti vart i både HKG och NRT, så något annat resemål hade vart att föredra men inte ett måste. Kan bara vara borta fredag till söndag, ev måndag.
Någon som har några bra förslag?

Tack på förhand!
SAS AmEx?
 
Toppen