Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Canadien

Medlem
Ja, du får chansa med billiga go och OT för attt få bra valuta för pengarna. Chanstagning dock om man är på håret. Inom EU verkar dock frekvensen rätt hög på de som lyckas.
 

Patrick

Medlem
Bokade upp hela hösten under rean i början på september, reser arn-cph-bru-cph-arn för knappt 2500 kr gången i plus = 5630 p. Nu är jag i Bryssel på jobb varannan vecka, men det är en hyfsat trevlig mileage run om man hittar till det priset.
 

Agö

Medlem
Tycker generellt det blivit mycket svårare att göra MR med SAS... svårt hitta 5630 poäng under 3250 kr t ex... (EBG/EBD)...
Berlin är tipset. Vet inte vilken flygplats du utgår ifrån men från CPH finns det gott om resor via ARN/OSL för en bra bit under 3k under hösten.
 

FF#1

Medlem
Försöker boka en lite omväg på en uppkommande resa till Götebortg via Berlin.
Kollat på expert flyer och det går att åka LLA-ARN-TXL-CPH-GOT de dagar jag vill i A klass för ca 3000kr

Av någon anedning så finns det inte A klass på sträckan TXL-CPH-GOT via UA:s sida men det finns på sas men då går det ju inte att boka den kreativa routingen

Några idéer?

Lite uppdatering på denna,

nu har jag ringt och pratat med SAS, det går tydligen inte att boka en sådan biljett för det priset via dem kostar drygt dubbelt.
Underligt när det går att få upp ungefär samma från tex united?

Så då blir det att välja mellan pest eller kolera och antingen boka den delad i två eller via en resebyrå.... :)
 

agehall

Medlem
Lite uppdatering på denna,

nu har jag ringt och pratat med SAS, det går tydligen inte att boka en sådan biljett för det priset via dem kostar drygt dubbelt.
Underligt när det går att få upp ungefär samma från tex united?

Så då blir det att välja mellan pest eller kolera och antingen boka den delad i två eller via en resebyrå.... :)

Det finns ju inga fares som tillåter den routingen på LLA-GOT, så det låter lite mysko om du kan hitta det via Uniteds hemsida.
 
Hej

Är lite idefattig som den förste utryckte sig. Jag är 12250 poäng från EBD och tänkte att jag skulle kunna plocka in dem på något snabbt och billigt sätt innan jul gärna.

Bor i Göteborg.

Vänlige(n),
Joakim
 

SNIFF

Medlem
Hej

Är lite idefattig som den förste utryckte sig. Jag är 12250 poäng från EBD och tänkte att jag skulle kunna plocka in dem på något snabbt och billigt sätt innan jul gärna.

Bor i Göteborg.

Vänlige(n),
Joakim
Budget?
Kolla Now or Never i morgon, Go-east eller det USA-erbjudande som finns på SAS sida nu. med en optiontown är du i hamn sedan.
 
Toppen