Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Brandten

Medlem
Vad kostar resan och hur många poäng blir det?

Själv gjorde jag en riktig run-flight i torsdags. SK till CPH från ARN i Go. 2000kr och 500 poäng. Haha. Värdelöst.
 

Bryant

Medlem
Vad kostar resan och hur många poäng blir det?

Själv gjorde jag en riktig run-flight i torsdags. SK till CPH från ARN i Go. 2000kr och 500 poäng. Haha. Värdelöst.

Om det var mig du frågade så kostade biljetten 4999:-. Jag reser i GO och med Guldbonus blir det 10000p. Samtidigt så ger SAS födelsedagserbjudande mig dubbla extrapoäng, så totalt 20000p. Sen har jag en OT request på hemresan, men minst 20000p iallafall.
 
Skulle någon kunna förklara varför jag på vissa resor får 250 poäng medans jag får 500 på andra?
Alla sträckor är bokade i SAS Go.
 

Attachments

  • IMG_6776.PNG
    IMG_6776.PNG
    121,7 KB · Visningar: 312

AABack2ARN

Medlem
SAS har ju varit snälla nog att ta bort att visa bokningsklassen på sina egna flyg (gjordes i samband med att alla bokningsklasser i en kabinklass gav samma poäng). Kanske vore dags för SK IT att återinföra den lilla detaljen?
 

Jonas C

Medlem
Mileage run är ännu inte död. Går att flyga ARN-LPA t/r på SAS ungdomsbiljett för 1849kr som genererar runt 5400 miles till Turkish Airlines Miles&Smiles. Är inte mycket av en Mileage Run människa, men anser ni det vara värt att boka denna? Och hur mycket kan man räkna med att en OptionTown upgrade till PLUS kan kosta?
 

Thornado

Medlem
Mileage run är ännu inte död. Går att flyga ARN-LPA t/r på SAS ungdomsbiljett för 1849kr som genererar runt 5400 miles till Turkish Airlines Miles&Smiles. Är inte mycket av en Mileage Run människa, men anser ni det vara värt att boka denna? Och hur mycket kan man räkna med att en OptionTown upgrade till PLUS kan kosta?

Man har ju 24h öppet köp, så kan ju alltid testa att boka och se vad man får för OT-erbjudande och sen boka av om det inte passar (och man inte vill flyga Go).
 
Toppen