SAS EuroBonus MasterCard med SAS EuroBonus Diners Club

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av kexxcream, 3 Oktober 2013.

1. kexxcream

kexxcream Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick precis detta mail från SAS:

----
    Upptäck en ovanligt lyckad kombination!

Genom att komplettera ditt SAS EuroBonus World MasterCard® med SAS EuroBonus Diners Club kan du samla ännu fler Extrapoäng på alla dina köp – oavsett om du handlar mjölk, kläder eller en ny soffa. Med dubbla kort blir du dessutom belönad med förmåner och erbjudanden!

Du betalar ingen avgift första året (värde 525 kr)
    Därefter bjuder vi på årsavgiften för ditt SAS EuroBonus World MasterCard (värde 395 kr/år) så länge du är medlem i Diners Club – du får alltså två kort till priset av ett.

Ansök före 15 oktober 2013 och gör ett köp inom 30 dagar så tjänar du 6 000 Extrapoäng.
    ----

Vad anser ni om denna deal? Är snart på väg att bli guldmedlem när jag har gjort mina två SAS+ och då får man väl Diners Club gratis?

2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det riktat erbjudande eller har du en länk?

3. kexxcream

kexxcream Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Håkan Andersson

Håkan Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta såg bra ut, då kanske jag äntligen ser till att fixa ett 3:e "SAS" kort till min samling.

5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som guld klipper jag till och ser om jag får ny 6k då jag fick det för något år sedan.

Hmm, ska kolla hur länge sedan det är:
    Extrapoängen sätts in på ditt EuroBonus-konto senast två månader efter ditt köp. För att få poängen måste du fortfarande vara SAS EuroBonus Diners Club-medlem. Erbjudandet gäller för dig som inte haft kortet de senaste två åren.

6. Stefan62

Stefan62 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det stämmer!

7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Har också fått det mailet, ser ut som det "vanliga" erbjudandet man alltid får, dvs gratis första året samt 6000 poäng så ingen skillnad, eller missar jag något?
    Enda skillnaden verkar vara att man måste göra 1 köp på 30 dagar istället för 3 köp.

Handla som vanligt och kom iväg på din drömresa - SAS

8. andy.c

andy.c Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var den här dealen en engångsgrej eller är det ett stående erbjudande att årsavgiften på MC är gratis när man har ett DC?

9. miramax

miramax Medlem

Man ska ha mastercardet gratis om man har diners. Om de drar årsavift för dig så kontakta kundtjänst så tar de bort den!

10. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och även som EBG har du gratis kort

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!