SAS Eurobonus julkalender 2015?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av perhall, 11 November 2015.

1. perhall

perhall Medlem

Hej,
    en intressant fråga är om det blir någon julkalender i år? Brukar ju ofta ha bra erbjudanden och det skulle kunna få mig att avvakta med att spendera mina ganska många poäng...

Någon som vet eller har starka aningar? Jag vet inte riktigt hur tongångarna går kring sånt på SAS marknadsavdelning...
    Per

Jakob Österberg gillar detta.
  2. Dem som vet får nog inte berätta sådant i förväg, kan jag tänka mig. Det finns säkert någon sorts sekretess policy.

3. perhall

perhall Medlem

Jo, det förstår jag men ibland läcks det ändå och ibland får vissa inbjudan att anmäla sig innan det börjar...

4. crown

crown Medlem

Med tanke på besvikelsen bland många när det förra året kom fram att man hoppade över Julkalendern så hoppas jag man reparerar sitt misstag och kör en julkalender i år.

5. perhall

perhall Medlem

Jag är nämligen nästan alltid uppe 02.00 när den kommer ut så jag missar inga bra erbjudanden! Har visserligen bara 360 000 poäng kvar eftersom jag just bokade en bonusresa men hoppas att det räcker...

6. pferdgarten

pferdgarten Medlem

Land:
    Norge Norge
    Regner med at du får noen gode reiser for de gjenværende poengene. Krysser fingrene for en bra julekalender i år!

7. Alexander Chibout

Alexander Chibout Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej från en ny medlem, vad har varit i julkalendern tidigare år? :)

8. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Point bargins, dubbla och trippla poäng osv osv.

Själv åkte jag på en fre-sön till Shanghai och drog in 101000 poäng. Alla var inte statusgrundande.

kexxcream gillar detta.
  9. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  10. Mirakaz

Mirakaz Medlem

Jag hoppas på julkalender i år. Nån som sitter på lite info och kan dela med sig?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!