SAS Eurobonus Julkalender 2013 Lucka 21. Halva priset och dubbla poäng på Elite Hotel

Diskussion i 'SAS EuroBonus Julkalender 2013' startad av mry, 21 December 2013.

1. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dagens lucka

Just idag kan du boka en mysig Sverige-weekend i vacker hotellmiljö för halva priset – och dessutom tjäna dubbla Extrapoäng på vistelsen (600 poäng istället för 300 poäng/natt)! Elite Hotels erbjuder klassiska hotell med centrala lägen i hela Sverige, från Luleå i norr till Malmö i söder. Erbjudandet gäller helger t.o.m. 1 februari 2014, som bokas idag via nedanstående länk.

Boka Idag

1 person likes this.
  2. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, det här får inte mig att vibrera. För kort tid och för nära inpå, helgerna i januari är redan upptagna för min del.

3. Randy Marsh

Randy Marsh Medlem

Land:
    Norge Norge
    Hmm, hörde jag ett "gäsp"? Eller var det bara jag...? :)

2 personer gillar detta.
  4. johan_fbg

johan_fbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade tidigare bokat ett ekonomirum i Karlstad 3/1 - 5/1 för 1350:- som jag bokade av och bokade ett familjerum för 1150:-

Klart nöjd.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!