Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold

Status
Stängd för vidare inlägg.

ulagun

Medlem
Det kom väl nån info om att denna förmån skulle bli officiell iår i samband med EuroBonus 3.0 eller så. Antagligen ingen ide att fråga nu, det ändras säker till något annat när det blir officiellt. T e x 10 år Diamond ger lifetime gold. Eller 35 år EBS ger lifetime gold
Kanske även efter 70 år som EBB
 

MrB

Medlem
Menar du att åren som EBD inte skulle räknas in i "EBG 10 år i följd"? I så fall skulle SAS skjuta sig själva ordentligt i foten, för då skulle nog vissa passa sig för att nå EBD... det måste vara "minst EBG 10 år i följd", annars är det ju helt befängt. Men det är bara vad jag tycker... (påverkar dock inte mig själv då jag hade EBG 10+ år i rad innan jag blev EBD;)).
 

NotRyan

Medlem
Menar du att åren som EBD inte skulle räknas in i "EBG 10 år i följd"? I så fall skulle SAS skjuta sig själva ordentligt i foten, för då skulle nog vissa passa sig för att nå EBD... det måste vara "minst EBG 10 år i följd", annars är det ju helt befängt. Men det är bara vad jag tycker... (påverkar dock inte mig själv då jag hade EBG 10+ år i rad innan jag blev EBD;)).
Självklart blir det ju så.... Uppnått EBG-nivå 10 år...
 

rob74

Medlem
Menar du att åren som EBD inte skulle räknas in i "EBG 10 år i följd"? I så fall skulle SAS skjuta sig själva ordentligt i foten, för då skulle nog vissa passa sig för att nå EBD... det måste vara "minst EBG 10 år i följd", annars är det ju helt befängt. Men det är bara vad jag tycker... (påverkar dock inte mig själv då jag hade EBG 10+ år i rad innan jag blev EBD;)).
Givetvis är det ju det man hoppas på, att det ska räknas in, men jag har lärt mig att inte ta ut segern i förskott när det gäller den här branschen...
 
  • Gilla
Reactions: MrB

NotRyan

Medlem
Givetvis är det ju det man hoppas på, att det ska räknas in, men jag har lärt mig att inte ta ut segern i förskott när det gäller den här branschen...
Förvisso, men här kan du nog vara säker på det, om det blir så att alla som uppnått EBG 10 år får lifetime, men att år som man uppnått en högre nivå inte skulle räknas med, så äter jag upp mina Yeezy med smör på....
 

Rebel

Medlem
Förvisso, men här kan du nog vara säker på det, om det blir så att alla som uppnått EBG 10 år får lifetime, men att år som man uppnått en högre nivå inte skulle räknas med, så äter jag upp mina Yeezy med smör på....

Jag tar med smöret till Monks nästa gång. ;)
 

Ricci

Medlem
Blev lite julstädning idag i lådorna där hemma och hittade EBG-kort från1997-2002 och EBG/EBD från 2007 och framåt.
Detta skulle innebära att jag skulle bli EBG for life när/om Eurobonus 3.0 införs nästa år?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen