Senaste nytt

SAS EuroBonus Gold (EBG) bagagetag tråd

Mr Carter

Medlem
Ja varför inte, en ny tråd om klädnypan och dess användningsområden :cool:

Själv så sparar jag slaviskt på de men nu börjar de bli många. Jag använder de till att täcka igen den glipa som blir mellan mörkläggningsgardinerna på hotellet. Nördigt värre, eller hur :eek:
 

Gnopps

Medlem
Mina gummisnoddar/remmar för bagagekorten går sällan sönder men desto oftare händer det att själva plastkortet spricker under resans gång när väskor staplas ovanpå varandra, dras runt etc. Tror dock inte det är mycket som kan göras åt det här annat än för flygbolagen att skicka ut kort som flexar mer. Har även fått ett plastkort i metallfodral men använder inte detta eftersom det är onödig tyngd.
 

Homer

Medlem
Mina gummisnoddar/remmar för bagagekorten går sällan sönder men desto oftare händer det att själva plastkortet spricker under resans gång när väskor staplas ovanpå varandra, dras runt etc. Tror dock inte det är mycket som kan göras åt det här annat än för flygbolagen att skicka ut kort som flexar mer. Har även fått ett plastkort i metallfodral men använder inte detta eftersom det är onödig tyngd.

Priority Clubs är likadan men håller nästan hur länge som helst, SK borde alltså byta tillverkare
 
Toppen