Senaste nytt

SAS Eurobonus Finder Plugin

Timpa

Medlem
Använder den sedan en tid tillbaka. Fungerar fint. Men som tidigare skrevs blir man automatiskt uppsignad på det danska nyhetsbrevet. Men vad gör det egentligen, en småsak.
 

mry

Medlem
Min har slutat fungera nu. provat installera om den och det funkar inte. Kan inte välja options och ställa in saker när jag klickar på ikonen i chrome nu.

Edit: kom på vad det var, de använder http://resources.crossrider.com/apps/74403/resources/meta/0 för tillägget och den blockeras av antivirusprogrammet. Antagligen används den servern för tillägg som kidnappar sökningen i webläsare.
 
Last edited:
Har sedan igår kväll fått upp bannern på samtliga sidor jag besöker med Firefox (men inte Chrome) på min Mac. Dock så är bannern "tom", dvs ingen info efter i:et och den blå knappen har ingen text. Utöver detta så ställer den till det hela för menyrader som allt som oftast hamnar dubbla bannerhöjden längre ner.

För övrigt borde inte minus-knappen till höger ge en genväg nere till vänster utan göra att man stänger ner bannern helt och hållet för den sajten vid det besöket. Hopplöst om man vill ta en screenshot av en sajt t.ex.
 

Marcus_R

Medlem
Samma här. Gillar inte riktigt upplägget, Refunders lösning funkar bättre för mig. Men vill ju hellre ha EB-poäng :)

Instämmer med @Peter Hagander , den bör inte ligga nere i hörnet och ta plats.
 
Toppen