Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.
På AmEx hemsida brukar man kunna trycka på "Saldo Eurobonus" eller någon liknande knapp, för att kunna se hur mycket spend man haft under året och hur nära man är att trigga en voucher. Nu hittar jag inte knappen längre. Är jag blind, eller har AmEx plockat bort denna funktion? Tröttsamt om man måste ringa in för att få tag i uppgiften framöver...
 

mha321

Medlem
På AmEx hemsida brukar man kunna trycka på "Saldo Eurobonus" eller någon liknande knapp, för att kunna se hur mycket spend man haft under året och hur nära man är att trigga en voucher. Nu hittar jag inte knappen längre. Är jag blind, eller har AmEx plockat bort denna funktion? Tröttsamt om man måste ringa in för att få tag i uppgiften framöver...
Den försvinner ibland. Min var borta någon dag förra veckan och kom sedan tillbaka :) Har säkert något att göra med att något tillfälligt hamnat i osynk hos Amex -- jag skulle ge det ett par dagar och sedan höra av mig till dem. Men så vitt jag vet så ska den finnas kvar när allt funkar.
 

aldrighemma

Medlem
På AmEx hemsida brukar man kunna trycka på "Saldo Eurobonus" eller någon liknande knapp, för att kunna se hur mycket spend man haft under året och hur nära man är att trigga en voucher. Nu hittar jag inte knappen längre. Är jag blind, eller har AmEx plockat bort denna funktion? Tröttsamt om man måste ringa in för att få tag i uppgiften framöver...

Borta för mig också för tillfället. Jag har sett tidigare att den kan försvinna 5-15 minuter, förmodligen under någon uppdatering.
 

patteng

Medlem
På AmEx hemsida brukar man kunna trycka på "Saldo Eurobonus" eller någon liknande knapp, för att kunna se hur mycket spend man haft under året och hur nära man är att trigga en voucher. Nu hittar jag inte knappen längre. Är jag blind, eller har AmEx plockat bort denna funktion? Tröttsamt om man måste ringa in för att få tag i uppgiften framöver...

Jag märkte detsamma! Trodde först också att jag var blind men tur att det är fler än jag är som blind isåfall :)
Jag har dragit iväg ett mail till kundservice och ställt frågan.
 

aldrighemma

Medlem
Och nu finns knappen igen :)

upload_2019-1-30_10-59-22.png
 

Brandten

Medlem
Hej hopp...

Kan man applicera Amex 2-4-1 voucher med SAS poäng + cash resa?
Fanns ingen ren poängresa de datumen vi letar så behöver köra kombo.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen