Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2017)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Berrsus

Medlem
När jag försöker ringa Tallin är det bara tyst, jag får ingen ton. Gissar att gårdagens problem är kvar och att ni andra inte heller kommer fram?
Lider med er (om någon) som hänger på låset för att boka om till LH F.

Nu fungerade det.

Däremot uppstod något konstigt. jag hittar tillgänglighet på united.com (business saver) för en LH flight mellan Frankfurt och Milano Linate, men agenten kunde inte se den. Jag har inte tidigare varit med om att det diffat mellan United.com och Tallin på LH flighter inom EU. Någon annan?
 

Dr. Miles

Expert
Nu fungerade det.

Däremot uppstod något konstigt. jag hittar tillgänglighet på united.com (business saver) för en LH flight mellan Frankfurt och Milano Linate, men agenten kunde inte se den. Jag har inte tidigare varit med om att det diffat mellan United.com och Tallin på LH flighter inom EU. Någon annan?
Married segments?
 

Berrsus

Medlem

Vid married segments så brukar väl ändå flighten synas och systemet säger ifrån? Denna gång fanns det ingen tillgänglighet alls. Ringde precis till SAS som inte heller såg någon tillgänglighet. Jag ska kolla med Tallin igen imorgon men det är första gången jag stöter på att United.com inte stämmer överens med vad Tallin kan se för resor inom Europa.
 
Frustrationen när man hittat en bra rutt och sen innan man ska ringa tallin när dom öppnat så är rutterna borta från united och expertflyer :mad:
Ja, j, bara leta vidare
 

konsumtion

Medlem
Vill bara dubbelkolla: ifall jag bokar en resa med Eurobonus, visst kan jag avboka och få tillbaka EB-poäng, Amex voucher och betalda skatter (etc) oavsett vilken bokningsklass jag bokat (dvs Business, Plus och Go) så länge det är senaste dagen innan själva resan?

Av vad jag kan läsa så ska jag få full refund, men vill bara bekräfta detta så jag är 100% säker :)
 

Impendill

Medlem
Vill bara dubbelkolla: ifall jag bokar en resa med Eurobonus, visst kan jag avboka och få tillbaka EB-poäng, Amex voucher och betalda skatter (etc) oavsett vilken bokningsklass jag bokat (dvs Business, Plus och Go) så länge det är senaste dagen innan själva resan?

Av vad jag kan läsa så ska det vara jag få full refund, men vill bara bekräfta detta så jag är 100% säker :)

Helt korrekt !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen