Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

agehall

Medlem
Du ligger en månad eller så efter resten av världen om du förlitar dig på DI.. ;)

Det avslöjades ju på Bonusfeber.se's invigning. Finns flera trådar om det redan.
 

agehall

Medlem
Ok .....Ny här på detta forum, märker att jag har lite läsning att göra. Shit detta forum är ju super bra, finns ju massor att lära sig här !

Ny och ny - du har ju varit med i flera månader nu.. ;)

Men din observation är helt korrekt - det finns hur mycket som helst att läsa och lära sig av här. Det är få frågor som rör resande som vi inte besvarat redan...
 
En snabb fråga. Har någon Eurobonus Diamond medlem fått sitt nya SAS AMEX kort med EBD design? Jag har skickat mail till AMEX men ej fått svar. Under våren informerade de att under september skulle man få sitt nya AMEX kort med nytt design... :confused:
 

pswe

Medlem
Jag ringde AmEx och frågade. De lovade att snart kunna producera Diamond-kort men framhöll att jag redan nu hade alla fördelar med Diamond även om det inte syns :)
 

JacobGBG

Medlem
Är det någon som beställt extrakort än? När jag går in på americanexpress.se/extrakort så får jag möjlighet att välja mellan extrakor toch ett additional card, ingen förklaring till skillnad på dessa två ges och för första gången någonsin så är det kö på deras kundtjänst.
 

Homer

Medlem
Är det någon som beställt extrakort än? När jag går in på americanexpress.se/extrakort så får jag möjlighet att välja mellan extrakor toch ett additional card, ingen förklaring till skillnad på dessa två ges och för första gången någonsin så är det kö på deras kundtjänst.

Beställt men ej fått, framgår väl ganska tydligt att ett additional card är ett ytterligare kort i ditt namn
och extrakort ett kort i någon annans namn.
 

Impendill

Medlem
Ni som har fått nya American Express-premiumkort för att ni nått högre status i Eurobonus. Blir era kort utbytta till ett kort med helt nytt kortnummer?
Eller får ni behålla samma nummer?
 
Last edited:
Toppen