Senaste nytt

SAS EuroBonus American Express® Premium Card

D

Deleted member 4971

Guest
Står "SAS EuroBonus American Express® Premium Card" när jag loggar in, har inte ens haft kortet ett år och spend 2014 ligger på 167,374 kr. Kan alltså inte vara speciellt höga krav för att få den. (Om inte alla fått den?)
 
R

rstenelo

Guest
Tror alls som har nuvarande kort får den nivån. Troligt att man lanserar en lägre nivå snart som har mindre förmåner och kanske billigare/gratis för att locka fler... Mest intressant är nog om de väljer att lägga in en platinum nivå som i Norge,
 

Chrille

Medlem
Är det denna planerade "remake" av SAS American Express som är orsaken till att dom slirar med att skicka ut Diamond-kort?
 

Stefan62

Medlem
Känner någon till vad sista raden i bilden innebär?

(Amex memberservice hade ingen aning - inte heller EB-memberservice...)

AMEXFLB.PNG
 

Najk

Medlem
Kul att det sker lite förändringar, hoppas bara det blir förbättringar. Jag hade gärna sett lite fler förmåner, tex Priority Pass samt någon mer benefit vid 300k spendering.
 

kexxcream

Medlem
Också SAS EuroBonus American Express® Premium Card för min del, spend på cirka 350K. Ska bli spännande att se om det kommer fler förmåner...
 

agehall

Medlem
Alltså, jag är helt övertygad om att de bara döpt om den befintliga tjänsten just nu. Att jämföra eller rapportera fler "jag har också" är rätt meningslöst. Om någon har något avvikande att rapportera är det intressant, men annars är det nog bara samma lika för alla just nu.
 
Toppen